BängLotto !



Jag vill inleda detta inlägg med att säga att jag hatar BingoLotto ! Jag vinner aldrig. Jag har till och med gått och blivit premunant, men ändå så vinner jag inte ett skit ! Men så har vi lilla Robin. Det är klart att han vinner varje gång. Förra gången vann han 100kr och idag vann han en ny lott. Men jag, jag får 14 nummer ifrån Bingo varje gång. Kul spel grabbar, riktigt KUL !

Men vadå, jag är inte bitter. Bara att bita ihop, som en vis man en gång sade. För övrigt så har helgen vart underbar. Hanna drog sig hit över helgen för att spendera lite tid i Örebro. Jag försöker komma på vad vi har gjort för att jag ska kunna berätta det, men det känns som att vi bara har käkat och sovit. Möjligtvis kollat på någon film och hängt i gäng lite. Men vi har nog inte direkt gjort något speciellt. Men det var skönt att bara vara. Bästa va imorse när man vaknade, så trängde solen sig igenom fönstret. Man kan inte stå imot att bli riktigt glad. Man blir pigg på en gång och vill bara slänga sig ut genom dörren för att få på sig lite solstrålar.

Efter en väldigt harmonisk och lugn helg, så vart det ju bingolotto idag som ni kanske förstår. Den ses alltid hos Robin och My, så jag samtidigt får hälsa på min lilla bäbis. Så även fast jag aldrig vinner, så kan jag ju trösta mig med att jag får träffa min lilla pluttis. Bäbisen smittade av sig sin barnslighet på mig, vilket ledde till att jag tog min tuschpenna jag spelar Bingolotto med, och ritade en smiley i pannan på henne. My (bäbisens mamma) vart arg på mig, så hon stoppade en penna i bäbisens hand och kladdade på hela min arm. Men jag antar att jag också får smaka på min egna medecin.

Imorgon nalkas det skola som vanligt. Måndagar, man älskar dom verkligen. Men jag har ju sovmorgon, så det är ju ett plus i alla fall. Sen är det bara ett par veckor kvar till påsklovet. Då funderar jag på att kanske rymma från Örebros gator en stund. Men vi får se hur det blir.

Snart är det läge att gå till sängs för att orka med morgondagen.

Min bror är i Vietnamn och idag pratade vi på MSN:
Jag: Jag hörde att du nästan vart bortgift ?
Brorsan: Nej jag vart inte bortgift. Men det var en som ville att jag skulle gifta mig med hennes dotter. Jag skulle få gratis tvätt om jag gjorde det. Så kanske är värt !

(Dottern va 15 år gammal)

Haha, så kul !






So i changed huh ? You got a phone, pick it up and call me !
Im really your friend, dont hate the game or the player. The one that´s changing is YOU !


If you act like a bitch, i´ll treat you like a bitch !



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: jenny

du vill vara som miiig, lagligt feeeet som miiiig!

2009-03-16 @ 14:10:16
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0