Svett !



Det är precis vad jag är ! Jag vart helt svett av mitt hårda träningspass jag tog nyss. Jag inledde allt med ett par 9-håls rundor golf för att bättra på mitt handicap. Det pågår en liten intern tävling mellan mig och stefan i golfen. Så jag va tvungen att träna lite. Han spelar ju hela dagarna. Så jag tog min chans nu. När jag hade gått ett par rundor gick jag över till bowlingen. Det första jag gör är att slänger så hårt och snett med armen att det knakar till i axeln så det ekar i hela vardagsrummet. Det utbrast ett tystat skrik av "AJ !" För det gjorde ganska ont. Men jag bet ihop och körde ett par omgångar med bowlingen. När jag hade tröttnat på det så körde jag en runda med lite varje. Bowling, baseball och tennis. Där man får träna lite av varje.

Jag förstår inte att man kan bli så svett av det altså. Men kul är det. Tacka gudarna för Wii ! Jag ska nog fortsätta imorgon på att bättra på mitt handicap i golfen. Ska se också om Stefan är uppe för en 9-håls runda. Jag brukar spöa honom, men nu har han ju tränat rätt så mycket när jag inte vart hemma alls mycket.

Ännu en medmänniska vart frälst av blogg guden idag. Nämligen våran nära vän Hanna skaffade sig en blogg idag. En stor applåd till henne ! Hoppas bara att hon håller den levande. För att följa hennes liv så kan ni göra det HÄR. Hon finns naturligtvis i min lista bland dom andra länkade bloggarna. Ett tips, följ gärna alla bloggar via Bloglovin. Underbar sida. Bara att välja vilka bloggar man vill premunera på, så står det så fort någon av dom bloggarna du följer har ett nytt inlägg. Är inte svårare än så.

Jag känner att det nog är dax för sängen strax. Måste komma upp i någorlunda bra tid imorgon för att ringa och boka min tid hos tatueraren. Jag och morsan satt och kikade lite font typer häromdagen som jag kanske ska ha. Men som sagt tidigare, hon ska få rätt så fria händer. Hoppas bara hon har tid rätt så snart, vill ha den NU !

Jag gjorde precis ett "Vuxentest" där man ser hur "vuxen" man är igentligen. Jag vart faktiskt förvånad. Mitt resultat vart följande: 
Hej Bosse!
Tack för att du gjorde vårat test. Nedan kan du se ditt resultat

Namn: Bosse
Ålder: 23
Uppskattad ålder : 22.5


Ligger bara efter 6 månader än min igentliga ålder. Gör ett ni också. Testet finns HÄR. Om du nu redan vet att du inte platsar som vuxen, så kanske "Fjortistestet" är något för dig istället. Det kan du göra HÄR.

Det känns så skönt att det är ett nytt år. Jag känner mig som en ny människa. Allt skit är pasé, och nu är det bara att ta nya bra tag. Nu kan det bara bli bättre. Efter att kommit ur ett år som för det mesta bestog av skit och elände, så kan det iaf inte bli sämmre. Långt ifrån, kan bara bli skit bra.

Om man kanske skulle så på nån schysst rulle att somna in till. Klockan är ju trots allt snart 06. Känner att det snart är dax att börja vända tillbaka på dygnet inför skolan. Lite mer multivitamin åt folket, sen är det sänghalmen som kallar !

Dagens Låt:
T.I. - Whatever You Like



Skeet Skeet Bang Bang Niggah !



Tack för mig...



Kommentarer
Postat av: Danijella

Jävla skit Bosse. Enligt vuxenpoäng är jag 18,3 år gammal och enligt fjortispoäng är jag 62,4 procent fjortis :(

2009-01-02 @ 06:54:17
Postat av: LowLow

Uppskattad ålder : 25.8

Du är: 19% fjortis



höhö :P

2009-01-02 @ 13:17:20
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Fia-Lotta

Haha 16.4 år på vuxenpoängen :D

2009-01-02 @ 13:41:18
URL: http://teresia87.blogg.se/
Postat av: David

Din ålder borde vara 29.4 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

2009-01-02 @ 14:28:12
URL: http://yazdany.blogg.se/
Postat av: jenny

hmm hur ska man tolka det där? nu vet jag inte om du får träffa bebisen =P

2009-01-03 @ 10:17:11
URL: http://re

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0