Ruby Tuesday !



Japps, då var det Tisdag igen då. Veckorna går fort nu för dagarna. Och allt känns rätt bra. Jag har en hel del att se fram imot som gör att vardagen glider förbi snäppet enklare.

Som ni vet ska vi alla Bangerz strax dra iväg på en kryssning. Den kommer att bli så fet. Allt kommer spåra ur så grymt bra. Inte för långt efter våran efterlängtade kryssning, så ska jag och Milla iväg på Motocross Freestyle uppvisning i Globen. Den kommer bli riktigt fet också. Vi har också kirrat depå pass. Vilket betyder att vi får komma dit innan alla andra, träffa förarna nere vid deras hojar, snacka med dom, ta autografer och allt. Det kommer bli så sjukt kul också.



Idag blir nog en rätt deg dag. Min mage vill heller inte riktigt samarbeta med resten av min kropp. Den är snäppet rebbelisk. Men det går nog över snart.

Det har kommit en hel del snö idag också. Jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. Men det får tiden utvisa. Känns som att det egentligen är skitsamma. Det som jag bryr mig om mest är hur kallt det är. Iaf på mornarna då man ska ge sig ut. Igår blåste det som stryk, och att det snöa samtidigt va inte ett plus då flingorna smiska en i ansiktet som små vassa spik. Jag undrar om den härliga blåsten slängde på mig en mini-förkylning. För jag nyser hela tiden. Kan iofs vara något annat. Men det stör mig inte så mycket.

Nu ska jag nog hitta på något lajbans. Skriver nog en rad lite senare när det finns något roligt att berätta.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0