Kallt !



Ja, det kan man minst säga ! Jag kom precis in från att vart ute med crossen och gasat. Fy attans säger jag bara, hela ansiktet förfryser.

Drog en sväng ut på gärdet och sladda. Riktigt skönt att bara gasa av sig alla sina aggressioner man samlat på sig genom tiden. Och just kylan kommer till en sån punkt att man längre inte känner den, eller man känner inte den delen kylan har bitit en. Men kul var det, lätt värt !

Så nu sitter man här och försöker tina upp diverse kroppsdelar. Men nu tror jag det bara är fötterna kvar, sen är jag taggad som en nyvärmd pan pizza !

Det kanske blir en sväng till arboga idag med Loow och Stefan. Vi ska hämta en sladdbil som ska gasas sönder ute på skön. Hoppas det blir av !

Nu ska jag gå reta skiten ur min syster. Cya !



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: JAANA

Sv: Haha nej det gjorde den faktiskt inte ;D Men läskig var den i alla fall ^^ Fast huvudsaken är ju att jag överlevde :p

2009-01-04 @ 18:03:16
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0