Hemsk !



Jag har vart en hemsk människa som inte bloggat på länge, mycket länge !

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Efter alla fanmejl och dörrknackningar så känner jag mig tvungen att blogga. Fast med glädje !

And im back. Denna vecka har vart fullspeckad. Jag va med stefan och hade jouren på Assistancekåren. Vart massor med jobb, MASSOR ! Vi båda har vart helt slukörda. Det vart väligt mycket jobb, och ytterst lite sömn. Jag kan räkna timmarna vi sov denna vecka på mitt lillfinger. Men kul har vi haft. Finns en och en annan historia från denna vecka. Inte på tal om att stefan fick sitt nya namn "Kiss-Steffe" och jag själv vart döpt till Benjamin. Närmare detaljer tänker jag inte gå in på.

Nu har skolan börjat också. Det va lite segt igår när vi hade kört hela veckan, plus att vi hade jouren från 17 på onsdagen till 08 till torsdags morgonen. Jag började skolan 30min efter att vi hade gått av vårat skift. Självfallet så fick vi larm hela tiden också. Sova, vad är det ?

Skönt att skolan kommer igång igen. Man får lite mer struktur på dygnens timmar. Om man inte har jouren på Assistanskåren dvs.

Men nu är jag lite piggare iaf. Har fått sova en sväng och är fit for fight.

Kvällens planer är att det blir utgång med Bangerz. Hanna tog sig friheten att komma upp till örebro också. Så vi kommer va fullt gäng. Blir väl MM först, sen bär det nog av mog Björnis. Bra drag där.

Nu ska jag fortsätta med mitt klädtvättande och slänga mig i duschen. Jag har också 167 nya blogginlägg jag ska gå igenom. Douh !



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0