Time Fly´s



Shit va dagarna bara flyger förbi. Jag har en känsla av att jag har nämt detta tidigare, men nu gör jag det igen.

Veckan som har gått har vart lite speckad i alla fall. I Tisdags fyllde min hermano år. Han fyllde hela 19 år. Så, på hans begäran drog vi ut och klubbade. Han val av ställe vart Satin. Till en början ganska dött, men allt eftersom tiden gick så fylldes lokalen på med diverse lösfolk. Efter vårt klubbande drog vi hem till Marcus igen för att lägga oss och nanna kudden. Vi båda va helt slut dagen efter, så vi spenderade största delen av den dagen i sängen och låg och kollade på första Rocky filmen. Vi kollade på den i två omgångar. Första gången vi satte på den så somnade vi båda efter halva filmen. Sen vaknade vi igen, så då slog rullen på åter igen. Denna gång lyckades vi se klart skiten. Mitt i allt detta så kände jag hur min kropp bara mådde sämre och sämre. Jag höll nu på att bli sjuk. Helt sämst. Så både idag och igår har vart totalt kassa. Huvudvärk, snor, lock för öronen och allt som ingår i sjukpaketet. Men, som tur är har jag en underbar Hanna Montana som gled förbi mig efter jobbet med en Dr. Peppar. Den satt fint vill jag lova.

Jag hoppas på att jag hinner friskna till under natten. För imorgon ska jag och Hanna iväg till slottet. Vi ska dit för att lösa ett mord på slottet. Ska bli kul. Man blir också bjuden på en 3-rätters middag. Inte helt fel!

Nu ska jag straxt återgå till säng-mode så att min kropp kan kurera. Men som jag lovade i detta inlägg. Så ska jag som lovat publicera en "Milla är så fet..." Denna kan ni läsa nedan.


Dagens Milla skämt:

Milla är så fet att enbart hennes skugga väger 25kg!



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul va de :D eftersom du är en sån hacker så ser du vem de är ;)

2010-01-11 @ 12:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0