Äntligen Lördag!



Snart Lördag iaf. Men det är ju Fredag. Det ska ju helt klart firas också. Någon mer som ska firas är ju Sarah. Våran lilla blondin. Hon fyller hela 12 år idag. Iaf på den mentala skalan. Så med andra ord, så ska vi få massa gott att tugga i oss idag. Längtar redan. Men, Hanna Montana har ju gjort någon grej med sin arbetskamrat att dom inte ska äta nått onyttigt (vilket hon fuskade med igår) så för hennes del blir det inget smask. Att äta smask framför henne gör allt så mycket godare, när man får retas.

Men innan jag får njuta av bullar och annat skräp, så ska jag iväg och jobba. Dagens aktivitet är att åka iväg och köpa dator och diverse tillbehör. Sen måste jag nog äta något innan jag äter massa bullar och sånt. Jag är dock rädd för att det jag slänger i mig innan kalaset kommer bli en aning onyttigt också. Men det är ju trots allt Fredag, om man nu får skylla på det.

Imorgon har jag hört att vi Bangerz ska ut och röja. Kan bli spännande. Vi får se vad kvällen har att bjuda på. Tills dess är det en gåta.

Nu ska jag återgå till lite vettigare saker. Men ni alla vet vad som kommer i slutet av mina inlägg. Precis vad du tänkte, dagens Milla är så fet att...


Dagens Milla skämt:

Milla är så fet att när hon går förbi TV:n så missar du fem program.



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Low

där fick du fan till det! haha

2009-12-11 @ 16:32:59
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bäst att välja vad man ska spela in, innan hon kommer då ? haha

2009-12-11 @ 19:32:05
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0