God Morgon !



Vad gör jag uppe nu egentligen ?

Jo just det, Hanna skulle ju upp tidigt imorse för att åka iväg till jobbet. Jag är inte det minsta sotis på henne !

Det är ju värsta fina vädret idag. Sånna här dagar som gör det värt att leva. Jag känner på mig att det snart är dax att grillen åker fram. Tänk lukten från en härlig stek som ligger på grillen, högtalarna pumpar årets sommarplåga, bersen ligger i kylen och väntar på att knäppas och självklart det viktigaste, polarna runt om en. Hur kan man bara inte älska sommaren !?

För er som gillar hiphop/rap, kirra Lil Mama - G-slide. Tyngsta brudarna. Snacka om att dom brudarna har stake ! Om det är bra eller dåligt får man nog avgöra själv.


Nu ska jag hitta på nått lajbans !



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Jepp, sol, sommar, grillat och öl (som norska har jag svårt för att säga "bärs"-haha) är underbart!

2009-04-06 @ 09:55:37
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0