Yeah Baby !



Lördag... Och jag mår faktiskt lite bättre idag. Så idag tycker jag att man ska fira denna lördag. Villket jag ska göra. Hade tänkt dra till Emmelie en stund, men sen dra vidare ut till MM antagligen. Blir nog fresh. Jag har införskaffat mig en ny gelé, till håret alltså. Det är schwarzkopf´s "Got2B". På tuben står det "Glued" och jag kan till 110% hålla med om att det är som lim. För det första när man trycker ut skiten ser det ut som trälim. Så vill du att ditt hår ska vara exact som du vill tills nästa shamponering, så kör med Got2B. Riktigt tungt gelé. Sen kompleterar jag den med Got2B hårsprayen också, villket ger sin lilla stela touch. En liten sammanfattning. Vill du ha som att du har cement i håret. Så kör med Got2B produkter. Im lovin it.

Nehfan, jag ska ta och göra mig ordning, sen rulla mot bussen för diverse aktiviteter.

Tack för mig....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0