Ny Tid Ny Strid...




Yes ! En ny vecka har begynats. Denna underbara måndag har vart rätt så lugn. Även gårdagen vart en hel dag med enbart slapphet. Gårdagen spenderades till mestadels hos Mongloow.

Men Lördagen då...
Den va totalt priceless. Det nalkades pyjamasparty för hela slanten. Och pyjamasparty vart det kan jag lova. Det va jag, sarah, milla och mongloow. Om jag nu får äran att kora den tyngsta pyjamas outfiten, så måste jag nog va så ego och kora mig själv. Jag hade absolut den hetaste pyjamesen. Jag är inte ett dugg orolig för att det inte kommer smyga fram diverse bilder och film från denna tungt rosa kväll.

Kvällen började med att Milla hämtar upp mig i kårsta, med bilen packad av Mongloow och Sarah. Sen bar det iväg mot Coop för att införskaffa party godis och dricka. Precis innanför ingången hittar Sarah en kedja, vilket hon använder att sätta runt halsen, och springer runt som en galen hund. Så sjukt kul. Mongloow ordnade också en liten tillställning då Milla lurade i loow en napp som hon hittade nånstans på coop.

Efter att vi lyckats inhandla våra svull-snacks så rusades det mot Loow där pyjamaspartyt skulle hållas. Där jag också fick ta på mig mina nyinförskaffade rosa pyjamas. Nästan så jag själv tyckte jag va snygg. Men jag tror nog inte att resterande party medlemar höll med. Planerna för natten va att kika på sagom om fisringen filmerna. Inte riktigt min typ av rullar, men va kul att titta på dom när man faktiskt la ner lite intresse och energi för att fatta filmerna. Första filmen va rätt seg, de som jag såg från den andra tyckte jag va lite bättre. Lite mer "drag" i den. Men kul va de, många sjuka incidenter den natten. Även morgonen därpå va kul... och ja Sarah, JAG ÄLSKAR DIG! Tror Loow gör det igentligen också, men vågar bara inte säga det. Även Loow fick smaka på sin egen medicin när jag nös ut 2 vindruvor från näsan på henne. Där fick du !

Sarah fick nog igång hela lillån när hon skulle demostrera hennes vackra opra röst. Tur som man har, så fick jag höra den två gånger. Mycket begåvad kvinna de där.

För att summera pyjamaspartyt: Lite smått gay med den rosa utstyrseln, helt ok pyjamasrullar, godiset smakade bra (tills zebb-o käka upp den) och alla hade riktigt tunga pyjamas på sig. Summa sumarum, TUNGT PYJAMASPARTY !













Nu är det sena kvällen, Milla och Loow va precis förbi på en nattfika i månskenet. Imorrn är det plugg som vanligt, så jag känner att jag borde lägga mig till kojs.

För er som inte visste, SAW 5 har premiär den 7e November. Enligt mig, ett måste att ses. Jag kommer va där den 7e iaf, så vi kanske syns där.

Hans budskap är rättfärdigt. Hans kärlek är evig. Hans gåva är livet.

-Saw 5


Tack för mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0