Måndag !!!



Yes, tyngsta dagen i på veckan. Både bra och dåligt menar jag. Dåligt för att... ja de är juh måndag. Men bra för att jag faktiskt har sovmorgon på måndagar. Hur skönt som helst. Fast jag va ändå rätt så trött imorse när jag gick upp. Men kan juh vara för att jag och adde körde en ganska tung helg må jag säga. Tunga är vi !

Jag va nämligen i borås hela helgen och hälsade på Adde. Vi hade skit kul hela helgen, och det kändes som att vi faktiskt utnyttjade varenda minut vi kunde medans jag var där. Riktigt kul var det faktiskt. Och det verkar som att jag ska ner till gbg nu i veckan igen. Here i come baby ;) Spännande spännande... dreams DO come true !

Som sagt måndag... dagen flöt på ganska bra. Lite trist att det regnar hela tiden. Men shit happens, det vänder snart.

Jag måste berätta också att jag har påbörjat en liten "bantnings session" fast bantning låter fel. Jag menar mer att jag har börjat äta betydligt nyttigare än jag gjort innan. Som idag tex så åt jag grovt bröd istället för vitt bröd till frukost och en stor tallrik keso och en tallrik med sallad till lunch. Istället för flottig korv eller pankakor. Dessutom åt jag lika nyttigt till kvällsmaten. Så jag är lite nöjd med mig själv. När man står där i matkön och tittar på den inte så goda typen av maten, villket är den nyttiga och sen tittar på den betydligt mer smaskigare maten, så är det svårt att välja den som inte ser lika god ut. Men jag fixar det. Och så ska jag fortsätta tills jag själv känner att jag är nöjd. Ska inte gå så mycket på vad jag väger, utan mer till synes och känsla.

Imorrn är det planerat att dra en fika med Emmelie och kika lite på stan efter kläder. När jag va i borås vart det en hel del tröjor och så. Men måste nog köpa ett par byxor också. Lite dåligt med det hos mig. Men vädret avgör om man orkar gå mellan affärena, eller om det bara blir fika eller kolla på nån B-rulle. Känner att man blir helt seg av vädret, man blir tung i skallen och trött i kroppen. Iaf såhär på eftermiddagen.

Nu ska jag nog slänga mig framför brorsans projektor och kika lite family guy och kanske somna in för kvällen. Har en känsla av att det blir betydligt senare kväll imorrn, så måste lägga lite sömntimmar på bonus sidan så man orkar med allt...

Tack för mig...



Dagens IRC citat:

<c4mper> fan det här händer inte!!
<dregen_slev> Vadå?
<c4mper> jag satt på mitt rum o varlite kåt..
<c4mper> o så kom jag på att min flickvän var i dushen..
<dregen_slev> Hehe ;)
<c4mper> så jag smög in i badrummet o klädde tyst av mig..
<c4mper> så jag står där naken med stånd o tänker överraska henne..
<dregen_slev> Hehe så ska de tas
<c4mper> så jag sliter undan draperiet, har kuken riktad mot henne, och säger "vad sägs om att suga lite på den här, baby?"
<c4mper> DÅ STÅR MIN J**LA SYRRA I DUSCHEN!!
<dregen_slev> LOL!!
<c4mper> vad fan ska jag göra? jag måste typ flytta till mosambique eller nått nu för att komma undan skammen..
<dregen_slev> Hahaha. Men var är din flickvän då?
<c4mper> jag tror hon e ute o röker eller något..
<c4mper> WTF! Nu öppnade min syrra dörren till mit rum o sa "jag visste inte att du hade en piercing"
<dregen_slev> LOL! Du blev just så jävla ägd av din syrra! Hahaha




Denna blogg var sponsrad av: Keso och slängkyssar.

Kommentarer
Postat av: jenny

faaaaatsooo

2008-09-09 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0