Damn !



Måndag igen då. Jag var bra sleten imorse, eller har varit sliten hela dagen. Det vart en väldigt hård helg. Jag mådde juh inte så bra i fredags, så då menar jag på att det föll bort en dag för mig att festa på. Så jag va tvungen att ta igen det igår istället. Men jag tror jag tog igen den så pass mycket att jag ligger typ 10 festningar framåt. Det va för kul igår. Helt vrickat. Fan va vi hittar på äventyr när vi festar. Började med att vi vaknar hos min polare som bor precis mittimot MM. Vi hade juh festat innan, men självfallet är man på party humör så fort man vaknar. Så jag kliver ur sängen, går till kylen och klämmer i mig en bacardi som frukost. Sen började jag och brudarna bli lite hungriga. Så vi bestämmer oss för att dra till Hellas. Vi hade en liten baktanke också, BERS ! MM öppnade juh inte förens 17 tiden, klockan va kanske 1 eller nått. Så vi rullar upp till hellas. Beställer in värsta feting maten, så jävla god mat har dom där. Efter en skön maträtt och en stor stark var det dax att rulla vidare. Vi drog oss tillbaka till min polare som bor mittimot MM. Sen satte vi oss på Pasta baren och drack bers tills MM öppnade. När MM väl hade öppnat så sätter vi oss och snackar massa skit med grabbarna där inne och smuttar på bersen.

När vi hade druckit oss lite salongsberusade så bestämde jag och brudarna att vi skulle festa hos Hanna istället. Så jag beställde en platta bers sen bar det av mot Hanna. Där det vart nått så sjukligt röj. Festen kommer bli ihågkommen som "Naken Festen". Efter diverse grupp aktiviteter så vart Emmelie lite trött. Så hon somna, men jag och hanna va vakna till 04 tiden. Vi bestämde oss för att laga mat, efter vi hade svullat i oss burgarna så bestämde vi oss att gå till sängs.

Därav att jag är så trött idag. Men gårdagen va så lätt värd. Så jävla sköna brudar.

Nehfan, va ska man hitta på nu då. Kanske ta ett chillpill och glo på film. Nått spännande iaf.

Tack för mig !

Kommentarer
Postat av: LowLow

du har glömt bort dina andra brudar.. :(

2008-09-15 @ 21:44:29
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0