Visionens Man



Alla rykten och motgångar kommer
Vet hur man gör när man rider ut stormen
Jag är beredd för de blåser på toppen
Det spelar ingen roll för jag har klättrat från botten

Jag pallar inte med dom rätta besluten och kraven
Alltid gjort som jag vill och kommer göra så
Sen kan du rulla tummarna och undra hur de går

Jag ger dom lite tid sen kommer dom att förstå
Att jag va den ända som gick emot strömmen
Och inget fick gå imellan mig och den drömmen

Ta de lugnt, dom vill bara få dig ur balans
Dom vill klämma dit dig så fort dom får en chans
Dom hatar att dom inte kan förstå, eller hur?
Men när dom pratar om mig tänker jag, vem fan är du?
Jag hade en vision, jag hade ba en dröm
Jag hade tomma händer och laddade upp min mun
Om du förstår vad jag har offrat för det här
Så förstår du att jag inte dansar på rosor, tyvärr

Tre förhållanden, åtta barndomsvänner
Morföräldrar och en farsa jag inte känner
Jag vill inte ha nån sympati av nån
Jag vill bara be dom snällt att dom sticker härifrån

Drömmar lever kvar jag blev visionens man
Jag vet att dagar kommer, dagar går, ja likadant
Och om jag stöter på en motgång ska jag visa han
Att det spelar ingen roll för jag ska flyga fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0