Torsdag...



Hello you !

De va den dagen de. Den gick ganska smärtfritt fram. Jag måste nog säga att jag latade mig lite idag. Jag gjorde igentligen ingenting förens jag åkte upp på stan med Loow och grejade. Sen bar färden mot BB där det vart storstäd för hela slanten. Jag diskade, pontus skurade golv och collin va i andra rummet och sjöng till låten "Gör mig inte till en pappa". Men han menar nog igentligen "Gör mig inte till en tvåbarns pappa".

Vad har dagen imorrn att erbjuda mig då ? Jaa, de kan jag tyvär inte svara på sådär på rak arm. Dannie och Loow snackade nått om förfest hos Dannie, sen är resten äventyr. Men jag har inte bestämt mig än om jag ska surfa lungt eller ta nån bersa. Detta svåra beslut får jag nog ta imorrn.

Nu är det inte långt kvar tills SAW premiären. Jag längtar som ett barn dagen innan julafton. Just de, min Iphone borde ramla ner i postlådan någon dag nu. Väntar med spänning. Ska bli så skönt att slänga min äckliga Motor-Ola i väggen.

Nu har jag och mina bangerz till slut valt vad vi ska ha på oss på Halloween. Kommer bli så kul. Dannie måste vara krigsskadad alltså.

Jag måste bara få ventilera en tanke jag har suggit på fram och tillbaka ett tag. För någon månad sen, när de va så mycket sniglar och skit ute. Så slog tanken mig. Efter allt Klovs och krash vart man än gick, så började jag fundera. Dom där sniglarna med skal, varför ska dom alltid slemma omkring där folk går eller cyklar. Alltså, dom måste juh se sina polare som ligger där med hela skalet intryckt i deras slemmiga kropp. Om jag skulle stå vid ett övergångsställe, och det låg massa överkörda människor så skulle jag bara säga fuck no och ta en annan väg. De finns juh för fasiken gräs att slemma omkring i. Varför inte ta den vägen ? Och varför måste dom röra sig någonstans överhuvudtaget ? Dom har juh fan deras hus på ryggen. Bara slemma på ett ställe och va nöjd. Men nej då, dom självmordsbenägna slemmpropparna ska glida omkring överallt. Jag ser detta som ett starkt samhällsproblem. Ska vi behöva bygga broar över dom hårt traffikerade slemmområdena ? -NEJ säger jag bara, våga vägra slemmisar ! Likadant med idiot grodorna, dom är fan gjorda för att hållas i gräs och skit. Men istället ska dom helt plötsligt låtsas va människor och kuta omkring på vägarna. Att dom aldrig lär sig ?

Jaja, nu ska jag iaf hoppa ner till kojs med mina två viktiga verktyg i livet, mobilen och psykologiböckerna.

God Jävla Jul !


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: LowLow

haha sniiiiiiigelpsykos! gonatt

2008-10-24 @ 03:51:37
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0