Helg !

Tyngsta DVD-Boxen !


Så skönt med helg. Dagarna springer förbi ruskigt snabbt. Snart är det lov också. Frågan är vad man ska hitta på då, eller snarare nog hur man ska få tid till allt man vill och kommer att hitta på.

Igår vart de MM och Pasta. Jag o grabbarna drog dit. Milla va iväg på nå skit med jobbet, så hon kom senare. Även Mongloow kom förbi på en cigg efter hon hade slutat jobba. Gåendes med mysbrallor och en kebab i handen. Jag fick även donera bort mitt skärp till milla igår så hon inte skulle tappa brallorna. Jag gjorde nog inte bara milla en tjänst, utan allmänheten runt omkring också. Vill ju inte att folk ska få psykoser för att milla flashar hela röven. Så ni kan ju tacka mig att inte akutpsyk vart fullsat igår.

Idag blir det party hos Dannie. Verkar som att det blir en hel del folk, villket är kul. Självfallet kommer mina bangerz att medverka på festandet också.

Jag har precis suttit och kolla igenom Bonus skivan som föjlde med i SAW dvd boxen jag beställde. Jag är helt besatt av skiten. Skulle inte kunna längta mer till 5an som kommer. De kommer bli min bästa födelsedags present.

Jag funderar på en liten Powernap, men vet inte riktigt om jag har tid, klockan är strax över fem. Kanske dax att sätta igång att göra sig i ordning för kalaset ikväll. Hade tänkt lyckas att dra med bror ut på äventyr också. Får se om han orkar.

Neerru, nu är det dax.

Ät skit och dö... och ha en trevlig lördag


 Får gåshud av denna !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0