Åsa Camilla Nordlund

-Camilla Nordlund-

Efter diverse diskutioner mellan mig och Milla angående vad Milla tror om vad min mor tycker om henne. Så har jag fått i uppdrag att göra en typ av biografi på Milla. Vilket jag kommer göra ur en helt opartisk synvinkel, men ändå ur min egen. Så tolka det hur du vill.


Förnamn: Åsa Camilla
Efternamn: Nordlund
Tilltalsnamn: Camilla
Smeknamn: Milla, Kamelia, Slemhinna, Snubbelfot etc.


Ålder: 21år 1månad och 19 dagar.
Föddes för: 7 720 dagar sen
Föddes på en: Måndag.

Stjärntecken: Jungfrun


Vem är Camilla ?

Camilla som person är för det mesta ganska rolig och glad. Jag skulle vilja säga att Milla ibland är lite smått lost och har en hjärna som en 8 åring ibland. Inte alls när man har diskutioner eller två och halv timmars telefonsamtal, men för övrigt så kan hennes IQ sjunka till titanics nivå ibland. Jag tror att milla har en paradoxal inställning till livet. Samtidigt som hon tänker "Leva för stunden" så vill hon ändå ha långsiktiga planer. Samtidigt som hon kan vara en väldigt enkel människa kan hon förvåna en och vara en väldigt komplex person. Milla kan vara en stenhård brud men när hos sänker garden ser man den dun-mjuka insidan av henne. Jag tror att milla lever i två olika världar, tyvärr oftare i sin egna fantasivärld. I hennes fantasivärld så existerar bara milla, och endast milla. Kanske därför hon trivs så bra i den. Jag anser att milla har under åren utvecklat en mer "säkrare" personlighet, hon vet vad hon vill och tycker, och kan dessutom stå för det. Milla är beroende av Cocacola och godis. Man träffar henne sällan utan godis eller en dricka i handen, och gör man det, så vet man att hennes nästa replik kommer att vara "-Vi måste stanna vid statiol för att köpa cola/godis". Vad har milla lyckats åstakomma med hennes 21 år på denna planet då ? Jadu, jag önskar att jag hade ett bättre svar än att kissa i en sko och tro att garderoben va en toalett. Idag har milla två jobb. Ena är att städa och det andra är att servera nervösa flygpassagerare som super sig onyktra och äter en jäkla massa mat, villket leder till att milla också får diska en hel del. Milla har en hel skara syskon runt om i världen, hur det nu gick till lämnar jag till den som skriver biografin om hennes mamma och pappa. Men i den skaran är milla äldst. Om jag skulle få modifiera milla lite personlighetsmässigt så skulle jag nog plussa lite på "ta för sig själv" faktorn och köra minus på den medfödda svenska "skämmas för allt" mentalliteten. Nu kommer jag säkert få en utskällning för det där. Jag menar inte direkt att hon skäms för allt, men hon vill gärna inte göra något som andra kanske skulle ha tycke om, inte någonstans i allmänheten där det rör sig människor hon inte känner. Milla är den mest kvinnliga personen jag känner som fiser mer än vad jag som kille gör. Hon är nog den som också är mest benägen att berätta hur formen av hennes avföring har varit. Mer ingående på detta ämne tänker jag inte gå in på. Jag måste nog också tilläga att Milla är nog den första som jag känner som har fått ett blåmärke precis brevid sitt könsorgan, eller som Milla uttrycker sig brevid "Muttan". Milla har en stark fobi. Ur ett psykologiskt perspektiv kallas denna fobi för araknofobi (fobi för spindlar). Hon är sjukligt rädd för spindlar. På helgerna är det för det mesta festa som gäller för milla. Personligen har jag nog aldrig sett milla dricka öl. Cider måste va hennes topp 1 dricka, om inte annat så dricker hon grogg och drinkar. Hon dansar totalt okontrollerat till hjärndödande techno/trance/hardstyle. Millas beroende av cola och godis har lett till att hon slängt på sig ett par extra kilon under åren. Hon har juh trots allt ett gymkort, villket inte längre kommer till användning. Slutsatsen av detta får ni göra själv. (Den kommer jag defenitivt få stryk för)

Det finns säkert mycket mycket mer att berätta om milla. Detta är bara för att bilda en liten uppfattning om vem milla igentligen är. Allt hon har att säga och tycka om detta inlägg är säkert inte sant, så lyssna inte på henne.

Och milla, det var kul att känna dig så länge det varade, för jag antar att det slutar här. Jag har redan packat väskorna, snackat med SÄPO och fått en ny identitet. Så det är ingen idè att du försöker leta upp mig.


Tack för mig... och Milla...

Kommentarer
Postat av: MilloMcrillo

Här ber man snällt att en "vän" ska skriva något snällt i sin blogg om en.. Och vad får man, bara massa lögner om att jag är fet och kissar lite överallt. Du har sårat mitt hjärta. Du kunde lika gärna ha slitit ut mitt hjärta ur min kropp för att sedan spela badminton i ditt kök med det..

2008-10-27 @ 00:37:41
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: LowLow

hahaha ni är så roliga

2008-10-27 @ 00:52:17
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Anonym

stämde väl ganska bra va?! =P

2008-10-27 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0