Wihoo !

- OBS! Det är inte Dannie på bilden !

Nu vart det kväller !

Efter att jag och Milla vart hos henne och "städat" så drog vi vidare sen mot Dannie för att shittalka lite. Vi plockar även upp DÖDSSJUKA Louise som ville haka med till Dannie. För att beskriva en dödssjuk Louise så kan man säga att hon verkar som att hon tagit 4 ecstacy, rökt en fet blunt, snortat en lina och avslutat det hela med att injicera rent socker i blodet. Där har vi en SJUK Louise !

Innan vi åkte till Dannie så stannade vi på MAX. Milla va hungrig som vanligt. Och för er som läste bloggen tidigare, så vet ni att jag och Milla käkade BUFFÈ på kinamuren. Men ändå så var hon hungrig 2 timmar senare. Väl framme på MAX vart jag lite sugen på lökisar, så det vart en påse lökringar och en härlig cheese dip för min del. Milla beställde 2 Maxmål, stor pommes, stor dricka och en glass som efterrätt. Ja, jag vet, helt sjuk kvinna det där. ( Om nu Milla skriver nått konstigt som kommentar, så bry er inte om det. Hon är lite lost och minns inte riktigt allt som händer på dagarna. )

Äntligen är vi hos Dannie där jag och Milla trycker i oss våran mat. Aa, tror ni inte att Milla frågar om hon får smaka min mat också. Jo, det är sant. Självfallet får hon det som den goda vännen jag är. Va gör man inte lixom.

Efter en stund gled Jove och JC upp i lyan också. Vi satt och mingla lite. Sen plonka det i telefonen varav Ralle behövde hjälp med att fixa en router hon honom. Han har juh flyttat till sin brors lägenhet nu, så det var inte så långt ifrån Dannie att ta sig.

Arbetet hos Ralle gick rätt fort och smärtfritt. Vi varade inte så länge hos Ralle innan det var dax för oss att ge oss av. Vi for vidare mot statoil där Milla skulle tvätta sin bil. Oj villken upplevelse. Vi tyckte det skulle bli så underhållande, så att vi var tvugna att köpa snacks och dricka inför tvätttunneln. Riktigt spännande, typ.

Efter den spännande tunneln bar det iväg mot kårsta där det skulle åkas pulka bakom bilen. Jag må nog säga att det var Dannie som stog för det mesta åkandet. Men Jove vågade sig på det också. Fast typ i knät på Dannie. Dom båda fick "Snö-Murva". Film om detta kommer att dyka upp inom kort.

Nu anser jag att det strax är läggdax. En dag imorgon också. Jag måste nog säga att denna vintern har varit grym hittils. Jag har aldrig vart speciellt mycket för vintern. Det är så kallt och mörkt. Inte speciellt svårt att hamna i en humörssvaka. Men självklart ska man överleva denna vinter också. Det är juh snart Defcon 1. Bara blicka fram mot det.

Nejdu, nu får du hitta någon annans liv att intressera dig av, för jag ska slänga mig.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: MiiLLoo

Hahaa Booo! För det första, vi käka buffé kl tolv, och vi åt på max kl 6 typ.!! för det andra åt jag inte alls såå mycke!! Och för det tredje.." humörssvaka " HAHAHA jag hoppas du inser felet själv..

2008-11-25 @ 23:32:22
URL: http://miiillaa.blogg.se/
Postat av: Maniak

Som jag sa folket... Hon är lite "delusional". Bry er inte om va hon skriver. Hon är lite förvirrad, måste vara åldern.

2008-11-26 @ 00:14:20
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0