Wakka...



Hellosan...

Det känns som att det har vart mörkt hela dagen idag. Man tror att klockan är kväller, men så har den bara snuddat vid 16 snåret. Man bli grundlurad !

Vad har denna dag erbjudit då ? Jovars, va en sväng hos Marcus och chillade. Vi satt hos honom först, för att sen glida ut för att käka i oss en kebabrulle. När vi stog därinne och beställde, så frågade han om jag skulle ha sås. Ja, massor sa jag då. Allt va skit bra, förutom såsen. Den smakade prutt, så där gjorde jag bort mig lite tyvär. Men vadå, jag vart juh mätt iaf.

När både jag och Marcus va mätta och belåtna så drog vi en svängom på stadens gator och snackade mest skit om dig, och annat löst skit. Sen drog vi till hans crib för att chilla till en schysst rulle.

Inte långt senare var det dax för mig att dra på mitt fläsk därifrån. Jag skulle nämligen bli upphämtad av Millzors efter att hon hade arbetat och slitit hela förmiddagen. Vårat "mission" idag var att göra rent hennes bil, för idag kom hennes kära föräldrar hem. Kamelia dammsög och jag gjorde rent mattorna. Städningen gick rätt smidigt och snabbt.

Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra efter vårat "mission". Så vi greppade lurarna och ringde varsin vän. Det slutade med att vi drog hem till Louise för lite craptalk över en garre. Efter en stunds minglande var det dax att dra sig. Jag skulle hem, Loow skulle ta ett bad och läsa en bok (?) och lilla Millzors skulle hem och träffa La Mafia.

Summa sumarum så har det vart en ganska chill dag. Jag är faktiskt sjukt trött, fast jag inte har gjort något speciellt ansträngande.

Jag ska nog satsa på sängen och en rulle. De där måste låta konstigt när man läser det. Men det jag menar är att jag ska sätta på en film och lägga mig i sängen. Hmms, det där vart inte så mycket bättre. Men ja, ni fattar. Hoppas bara att ni missuppfattar mig rätt.

Ehm, du luktar hepatit...

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Vera

Cool design =)

!

2008-11-27 @ 23:56:49
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Maniak

Thnx Vera :)

2008-11-28 @ 05:42:43
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0