Vissla För Mig...

Jag har hatat jag har älskat
Men på slutet av dagen är det samma känsla
Det som händer ja det får väl hända
Alla står för nått men hälften kommer vända
Folk blir äldre folk blir annorlunda
Vissa tappar fotfästet andra pundar
Allt var bra jag minns när vi var unga
Men allting förändras nu törs jag inte blunda
Nätterna blir längre jag håller mig från sängen
Drömmarna föråder mig långt ifrån en ängel
Avtrubbad orkar inte prata
För det du säger vänds emot dig du blir hatad
Dom som vet dom vet vad dom har startat
Dom tror inte jag hör deras eko på gatan
Andas ge mig en nypa luft
Ska jag ner på botten får du fan dyka först

Jag räknar alla människor som bara går förbi
Du kan du vissla en låt för mig

Många borde tycka mindre lyssna mer och känna
tänka lite mer på folk omkring sig och skämmas
Jag är likadan ja saken är den va
Alla kastar sten i glashus dom är hemska
Jag är en av de få som inte fattar när det räcker
Du blir inte glad av pengar du blir inte glad av saker
Du är inte van och kända du blir immun mot hatet
Vilket betyder att du inte gillar småsnack
Med snubbar som du inte känner kan du gå tack
Lyssna kan alla här inne vara tysta
Och vill du mig nått så kan du bara vissla

Följ min blogg med bloggkoll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0