Sunday Night Blogg..



Sådär ja, nu har man överlevt ännu en söndag. Klockan börjar närma sig midnatt och jag känner att john blund är på ingång hos mig.

Jag trodde faktiskt att det skulle bli en lugn "sitta-hemma" söndag. Men icke. Ralle och jag kom överens att vi skulle dra ut och käka en matbit. Så vi valde att krubba på lillå-grillen. Fet som jag är så tog jag en Oxfilé pizza. Ralle va lite mer svenne och tog nån vurre med mos. Men han åt inte mer än ett par tuggor så ville han inte ha mer. Så han gav bort skiten till alex som också var med.

Efter våran måltid så bestämde vi oss för att dra till videobiljarden för att lira lite biljard. Jag kan juh lova att första ronden gick juh helt åt skogen för oss alla. Men sen började jag spela på allvar och tog hem hela skiten varenda gång. Jag tror nog inte Ralle tyckte det var överdrivet roligt, vi lyckades sätta alla hans bollar hela tiden. Så han fick inte mycket speltid.

Efter vårat tunga biljardspelande så körde Ralle mig hem till Loow. Vi hade bestämt att kolla film. Ralle skulle hem och packa, så han dissa filmen. Loow hade laddat ner Home of the brave.Villket vi såg halva av. Sen bestämde vi oss för att dra till Dannie, där Dannie och Milla befan sig. Loow var också sugen på chips. Så vi drar ut mot dannie, sitter hos henne en stund och pratar innan hon skulle åka till jobbet och köra sitt nattpass. Milla skulle upp tidigt imorrn, så hon åkte hem, så jag och loow åkte tillbaka till loow. Jag tror tanken va att vi skulle kolla på en till film. Men det ena ledde till det andra, så vi började kolla på porr på datorn istället. Mycket sjukt det finns på vida webben. Loow funderar också på bli porris, helst inom fisting och läder scenen. Sen när hon blir på smällen ska hon va med i gravida porr scenen med sina gravid-pattar.

När vi hade kollat på porr och andra diverse roliga klipp på nätet så fick Loow ett obotbart sug av Marabou Amigo. Så vi tänkte att vi skulle åka ända till statoil på öster för att införskaffa detta. Vi lyckades lura i Zebb-O att vi skulle göra ett hemligt uppdrag, så han fick inte följa med. "Kan inte du gå duscha eller nått..."haha stackars Zebb-O. Mongloow va lite bekväm av sig, så jag fick köra runt på henne i hennes racecar. Men det värsta är när vi kom till statoil på öster, va att dom inte hade amigo. Så vi åkte mot statoil borta vid berhn, där hade dom allt hennes efterlängtade amigo. Vipps, så hade vi en tvärglad Loow. Förvånadsvärt så vart det inte så många "BOOOO!" när jag körde runt på Loow idag. Bara ett par stycken. Men lollo vet att jag aldrig skulle utsätta henne för fara... typ.

Jag blev precis informerad att Lollo söker röv. Hon vill helt enkelt HA RÖV!
*(R:et på röv ska uttalas med en vag skånsk dialekt.)

Nu sitter jag hemma och ska göra mig ordning för sängliggandet. Jag är lite trött i kroppen och känner att jag kommer sova väldigt tunga timmar. Skolan kallar imorgon också. Fasen, jag kan inte sluta tänka på Qlimax, jag tror inte att nån av oss Bangerz kan sluta tänka på det. Det är juh så nära nu, sjukligt kul kommer det bli.

Nu ska jag träna sedan bajsa, sen ses vi i aulan...



Tack för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0