Snus, porr och HTML



Nu har jag tagit mig en liten brejk från HTML kodandet. Man blir rätt pucko av att stirra in i ett textdokument flera timmar i streck. Men på nått sätt är det beroende. Jag tror att det som gör att man fortsätter, fast det skiter sig, är att man då och då ser framgång i det hela. En liten grej som går exact som man planerat gör att man orkar en stund till. Men jag vill samtidigt inte pula för mycket med en och samma sak om Milla inte skulle gilla det alls. Då måste jag hitta på en ny ide med nya problem. Men det är iaf lärande... ja, alltså man lär sig att behålla vettet och inte slå sönder allt man ser. Bra sätt att lära sig kontrollera sin ilska.

Mitt i min HTML deprission gick jag och bajsade samtidigt som jag åt glass. Mongloow sa att jag va ecklig för att jag gjorde de. Men vadå, bättre med dubbel njutning eller hur ? Smakade gott och va skönt samtidigt, kan inte bli bättre. Enda jobbiga skulle vell vara om man åt chokladglass och fick det på handen, hur man ska avgöra om det är glass eller nått annat. Okej, jag vet.. nu går det överstyr.

Imorgon är de juh FREDAG ! Fattar du eller !? Äntligen är datumet här. Vet inte hur länge jag har längtat efter att få se Saw filmen. Men sen kommer längtandet när man sett denna. Men man överlever nog.

Nu ska jag nog gå ut och snocka i köket om det finns något som tilltalar mig och min matlust ! Jag vill ha nått GOTT !!!

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: LowLow

nej ät nåt äckligt!

2008-11-06 @ 22:30:14
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0