Snabbis !



Jag tänkte jag skulle hinna med ett snabbt inlägg innan jag drar iväg till plugget.

Jag måste bara komma på vad jag ska skriva, tänkte inte så långt innan jag bestämde mig för att blogga. Kanske kan ge mig själv lite propps för att jag städade igår ! Eller, fast... altså... jag gjorde juh faktiskt inte så mycket. Stog nog mest i vägen, men det är ok. De kan kallas jobb det också. Ni som inte har en aning om vad jag babblar om, så hängde jag med Milla-Muräna till hennes jobb och städade. Nu förstår jag också varför det tar 4 timmar för henne att städa. Svaret är för att hon just gör allt förutom att typ... städa ! Så fort vi hade kommit innanför dörrarna, aa då var det rökpaus typ. Sen va vi tvugna att ta en paus efter att vi hade tagit en paus. Annars blir de juh för jobbigt. Så gårdagens äventyr va att Milla satte en soppkvast i händerna på mig. Hoppas Milla har lärt sig en läxa nu, hon va inte så kaxig när hon låg på golvet och kravla som en halvdöd Muräna.


Va bara tvungen... Detta är Milla-Muräna !


Attans, jag är snart halv-50 som Marcus säger. Usch, jag vill inte bli äldre. Känner mig juh tvärgammal nu juh. Men fredagen kommer bli tung. Dom här dagarna kommer vara rena "dagen-innan-julafton-när-man-va-10". Sen har vi juh Qlimax om ett par veckor också. November är den bästa månaden i år. De här är bästa livet ! Varför har jag gått miste om allt sånt här förut... Eller, jag vet varför, men varför så dum lixom !? Bästa livet !!!

Nu ska jag strax dra mig till skolan så jag kan göra nått vettigt av mitt liv !

Bangerz 4 Life Foooooool !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0