Olidligt !



Nu är det inte långt ifrån åkdax för oss. Milla och Loow har torskat med att gå o lägga sig. Själv är man vaken och grejar fortfarande.

Jag och mamma kom precis hem från vårat nattliga statoil besök. Hon skulle införskaffa lite saker till morgonen. Och jag var juh tvungen att ha lite saker till mitt nattvakande. Det vart keso, powerade, chocolate chip cookies och en dosa snus. Allt man behöver.

Nu ska jag sätta igång och välja ut lite tröjor jag ska ha med mig. Nått måste ha blivit fel i min hjärna. Jag höll i en tröja när jag snacka med Milla i telefon och pratade om jag skulle ha den eller inte, jag hade den tom hängandes på axeln. Men nu har jag tappat bort den. Jag rörde mig inom mitt rum, och jag har tappat bort min tröja, hur går detta till !? Ungefär som när jag tappade bort min keso. Fattar inte hur jag lyckas.

En snus på det här, sen måste jag packa vidare. Dessutom kolla alla tekniska prylar så dom är laddade med batterier osv.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0