Nattliga Bloggen



Igentligen borde jag sova för ett bra tag sen. Men jag har pulat med MINA NYA IPHONE 3G. Wihoo säger jag bara. Den är helt underbar. Grymt fräna funktioner på den också. Man kan till och med räkna ut när man ska få sin nästa mens haha. Kanske ska knappa in Millas och Loows lilla cykel där så jag vet när jag inte ska retas så mycket. Så just nu håller jag på fylla hela telefonen med massa bra musik och coola bilder. Känns lite ovant bara att inte ha några knappar när man ska messa och sånt. Men man kommer in i det rätt så fort iaf.

Idag kom Milla, Loow och Dannie över och gav mig presenter i förskott. Haha, vet inte om jag riktigt vågar skriva vad dom gav mig. Direkt från min önske lista gav dom mig en mini-uppblåsbar barbara och en... vad ska man kalla det, en snopp värmare kanske ? Jaa, vi kallar det en snoppvärmare. En stickad dessutom! Tvär frän var den. Nu slipper jag sova i mina rosa pyjamas. Den blir också nästa års halloween kostym. Tunga presenter brudar ! Tack så många !!!

Snart är det fredag, wihooo !!! SAW 5 säger jag bara !!! Kan juh inte bli bättre valt datum lixom.

Oj, nu slog min klocka precis till 00:01... oops, hoppas jag inte får stryk av "den där". Men jag ska gå lägga mig.. snart. En skön insomning till "The Rock". Den är för grym, både Sean Conney och Nicolas Cage är kungar i den filmen. Men Connery är skönast. Måste va bland dom bästa rullarna som kom från mitten av 90-talet.

Nu måste jag hoppa i säng, leka med min Iphone och kolla på The Rock. God Natt, Pung Splatt !

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: LowLow

Haha Millas behövs väll endå inte knappas in, ser du inte hornen som växer ut ur hennes panna och ögonen som börjar lysa rött när det är hennes vecka, hahaha :P

2008-11-06 @ 01:01:03
URL: http://lougra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0