Morning Blog



Nu sitter man i skolan och ska ha "valämne". Mitt valämne är "Fördjupning i word" men vi får pyssla med det vi själv vill göra. Bara vi är här och gör nått.

Igår var det tänkt att jag bara skulle ta en powernap. Men det resultera i att jag sov tills 06:10 imorse. Jag känner att det var  högst behövligt att sova ut för en gångs skull. Jag kände mig extremt pigg imorse, villket var skönt för omväxlingens skull. Det kanske inte är så dumt nu inför Qlimax resan heller.

Imorgon 06:13 går vårat tåg mot Malmö. Jag tror inte vi själv vet hur grymt kul det här kommer att  bli. Jag kommer nog inte kunna sova inatt. Kommer vara som ett barn innan julafton.

Idag fick man också massa beröm på ett möte med svenskaläraren. Villket kändes kul faktiskt. Hon hade inget negativt alls att säga om mina insatser i skolan, snarare tvärtom. Sånt får en att lysa upp lite och glädjegöra dagen.

Nu ska jag återgå till mitt egenpysslande. Jag tror jag ska slänga mig själv in i html världen en stund.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0