Monday



Denna kalla Måndag har vart helt okej. Jag lyckades inleda dagen med att gå upp 1 timma för tidigt imorse. Jag har juh sovmorgon på Måndagar. Men mitt alarm va ställt på 05:30, jag skulle inte upp förens 06:30. Så när jag flög upp ur sängen kom jag på direkt att jag hade sovmorgon. Så jag ställde om klockan sen la mig igen. Men somnade inte förens 10min innan jag skulle upp igen.

Det vart en ganska kort dag i skolan idag. Igentligen skulle jag gått till 15:40, men min käre mor hörde av sig runt 10 snåret och sa att det va en skit bra föreläsning inne i stan som hon skulle på. Hon sa att: "Om skolan är tråkig som kom på föreläsningen istället." Inte för att skolan skulle va trist idag, för jag skulle juh trots allt ha psykologi. Men jag pratade med diverse lärare och dom sa att de va helt okej eftersom det var en föreläsning. Jag vart inte kvar i skolan längre än 11:30 snåret.

Direkt när man kom in till stan vart det en härlig lunch på China restaurang. Sen vidare mot föreläsningen som handlade om "Positiv sex". Föreläsningen var ruggigt bra. Jag och morsan ska på en till föreläsning nu lite senare ikväll. Föreläsningen utbildar inom Tonårspsykologi och utveckling. Jag bara älskar föreläsningar. Hon Mia Börjesson som hon heter som föreläste och som ska föreläsa ikväll, är ruggigt duktig. Dessutom har hon humor hela tiden, så det är riktigt kul.

Jag har idag också inlett en ny beting med mina Bangerz. Vadet går ut på vem som gör första halkan i vinter. Vi ska alltså beta på vem som drar omkull först av oss. Insatsen är 20kr. Jag har lagt hela slanten på Lollo. När jag berättade detta för Milla, så la hon sin 20:a på Lollo också. Jag sa till Milla att hon skulle berätta vårat nya vad för Lollo. Men hon sa att de får jag göra. Jag är inte rädd att berätta om det nya vadet för Lollo, utan att berätta att både jag och Milla har betat på att det är hon som vi tror kommer dra på röven först. Men jag får vell bita i det sura äpplet och tala om det för henne sen.

Nu måste jag dra en powernap innan jag ska på nästa föreläsning.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hrm eller metod, ring lars, skrik att fan inget funkar jävla skit o när man kommer hem så ska allt funka. o det gör det!

2008-11-17 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0