Lovely Sunday !



Oh yes, hur kan man inte älska söndagar.

Jag är lite små trött. Gårdagen vart lugn. Jag, Loow, Milla, Marcus, och David va hos Dannie och festade. Som sagt, det vart lungt. Men vi hade mycket trevligt. Jag lyckades till och med agera som nattlig kock sådär vid 2 snåret. Sen när jag kom hem så gick jag in till brorsan och skulle kolla vad han hade för sig. Han satt och kolla på film, men sen vart jag lite trötter i ögonen. Så jag la mig i hans säng och snarka bort natten. Men jag vaknade av att jag försökte hålla om honom. Haha, men när jag vakna till såpass mycket att jag kunde tänka, så kom jag på att det var min bror. Så jag vände på mig istället och tryckte min rygg mot hans. För han va så varm, och det va så kallt i rummet.

På vägen hem igår natt, så köpte jag också Keso som jag skulle äta. Men jag lyckades juh somna inne hos bror innan jag åt den. Så nu imorse tog jag med den in i huset. Jag skulle bara pissa och göra lite små grejer, sen skulle jag sätta mig framför datorn och käka keso och bara surfa omkring. Men när jag va klar med allt, och redo för keso ätandet, så hittar jag inte min keso! Jag va helt säker att jag hade ställt den vid datorn, eftersom det var där jag skulle käka den. Så jag letar och letar men ingen keso !? Sen ringde det på dörren, när jag öppnade stog det nån som gav mig en lapp och berättade om nått, men jag lyssnade inte, för jag va i helt andra tankar. Det jag tänkte var: "Jag har tappat bort Keso..." och sen fortsatte fundera på vart den var. Jag rotade igenom hela mitt rum efter den där keso´n, men hittade den inte. Förens en tanke slog mig, jag hade juh lagt den i kylen ! Smart att inte titta där kanske ? Men men, vart lite spännande med mystiskt försvinnande av keso såhär på morgonkvisten.

Idag ska jag chilla gärnet. Min kropp skriker "RÖR MIG INTE" så jag antar att jag måste lyda denne.

Jag måste bara meddela att det bara är 5, fattar ni 5 (FEM!) dagar kvar tills Örebro´s TYNGSTA bangerz ska på QLIMAX !!! Och jag VET att du är så jävla SOTIS, suck on it BIIIAAATCH !!!!

Från och med idag, NYTT TÄNKANDE !

Jag borde resa till någon annanstans och glömma bort bekymmer...
Jag borde resa till något annat land och glömma sånt som tynger...
Man borde mycket, men vad gör man åt saken...


Nu ska jag lokalisera mig mot sängen för vidare träning på att sova.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0