Loerdag...



Yes yes yall...

Då var det dax för lördag igen. Denna dag ska nog användas till att ta det lungt. Va ute igår på en lugn sväng med mina Bangerz.

Men imorrn fyller min käre Hermano år ! Lillebror blir 18 hela år. Fast igentligen fyller han inte förens på Måndag. Men vi ska fira från söndag till måndag. Jag har en känsla av att allt kommer spåra. Jag minns bara när brorsan fyllde 18 och vi lyckades evakuera radison hotellet och dra dit brandkåren. Tror inte jag kan minnas någon 18års fest som inte gått riktigt vilt till. Det blir nog skitkul !

Idag kanske man ska åka iväg för att kolla på nyöppnade Bauhaus kanske. Får se om dom har nått spännande att erbjuda.

Nu ska jag hitta på nått lajbans. Hörs later !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0