Lill-Lördag



Då har man nästan överlevt hela Onsdagen. Det va riktigt segt att vakna till imorse. Jag ville bara ligga kvar i min varma säng och sova i massvis av år. Men skolan kallade så det var bara att släng sig upp och bita ihop.

Skolan va ganska chill idag. Vi kollade på film mestadels utav skoldagen. Först på samhällskunskapen började vi kolla på Goodbye Bafana. Sen på Engelskan började vi kolla på Bowling for colombine. Efter engelskan hade vi bara tema kvar som lektion. Där vi ska göra en skoltidning, skit kul...not. Jag ska hitta på kontaktannonser åt lärarna. Jag har en känsla av att lärarna inte kommer att tycka om mig lika mycket efter tidningen har publicerats.

Vad händer med vädret då ? Jag satt på lektion, så ser jag hur nått rör sig i ögonvrån. Så jag tittar ut mot fönstret, vad ser jag ? Joo, SNÖ ! NEEEJ, va min första tanke. Snö är inte bra på något sätt. När det snöar, så betyder det att de är kallt. Snö bär med sig bara prutt-saker !



Nu degar man hemma. Sitter och pumpar fet dunka dunka musik nu. Kan inte sluta tänka på Qlimax. Vi kommer ha så sjukligt kul. Detta kommer slå alla resor jag gjort innan. Sen att dessutom åka med mina tyngsta hårdkokta bangerz gör saken 200% bättre. Ingen gör det lika hett som vi !

Nu ska jag slänga mig i sängen och känna basen dunka i kroppen medans jag tar en powernap.


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0