Kvälls Bloggen



Ooh va jag känner mig avslappnad och skön i kroppen. Jag har nämligen precis kommit ur bubbelbadet.

Denna gång badade jag längre än vanligt. Kan va för att jag låg och tittade på film samtidigt som jag badade. Eller film och film, en Jackass DVD. Man blir så skön i kroppen efter att man badat. Och man vet definitivt att man kommer sova skönt efter ett riktigt varmt och långt bad. Risken finns att man inte vaknar förens 2 dagar senare.

Nu ska jag leta rätt på en schysst rulle för att sen slänga mig i sängen och blunda in i nattens underliga värld. Förhoppningsvis har den ett gäng schyssta drömmar att erbjuda. Jag vill drömma nått fränt, typ att jag flyger flygplan eller att jag gör fräna trick med crossen. Nått spännande iaf.

Nu har jag inte mer tid för detta.

Gonatt !


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0