Insomnia och Valvaka



Jag är sjukligt trött nu. Jag hade velat tagit en powernap förut. Men icke ! Men de kanske lika bra, så jag kan kika valvakan. Men jag kom på iofs att jag kan ta en powernap nu iaf. Valvakan börjar inte förens typ 23:30. Så nästan bättre om jag sover nu ett par timmar. Fasen va smart jag är.

Imorgon får jag hem min Iphone 3G. Jag är så lycklig. 100 spänn på att min mamma kommer vilja ha den. Lovar att hon kommer sno den ifrån mig. Imorgon bör biljetterna för Saw släppas också om jag inte minns helt fel. Blir en bra dag imorgon. På tal om min mamma, så kom hon nyss in med en stor sked kakdeg, MUMMA !!!

Nu måste jag göra mig redo för min powernap. Hoppas bara att jag vaknar till valvakan, annars kommer jag bli skit arg på mig själv. Är faktiskt lite intressant.

De fick bli en liten microblogg.

Glöm inte att hålla tummarna för Obama nu !

Spelas Just Nu: The Offspring - Want You Bad

Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: milf

ge mig kakdeg!!!!

2008-11-05 @ 10:27:59
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0