Good Morning !

Grattis Hermano !!!

Sådär ja, då har man lyckats vakna till lite grann.

Mitt uppvaknande var nog inte det trevligaste jag varit med om. Vakna av att det kändes som att någon mosade in en kniv rakt in i magen. Bra ont gjorde det. Nu har det släppt lite iaf.

Men idag har jag inte tid att tänka på vart jag har ont. För idag är det Marcus dag. Han fyller juh år. Och detta ska som tigidare nämts firas på alla högsta nivå.

Jag kom på att jag måste slå in hans presenter också. Funderar på köra en "Nigger-rig" och slå in sakerna med folie. Får se om jag har nått papper eller inte. Annars blir det folie.

Jag har inte speciellt mycket att skriva eftersom jag precis kommit tillbka från min undersökning av insidan av ögonlocken.

Men imorrn har jag nog en hel del att blogga om. Nu måste jag röra mig vidare.


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: blondie

yääs alldeles nyss kissa jag ett plus o höll på o bajsa på mig i brickebacken :P

2008-11-30 @ 14:43:37
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0