Duude !





Klockan är typ skit tidigt på morgonen. Det borde igentligen vara straff på att vara vaken denna tid. Men, va ska man göra.

Jag somnade strax efter 18 tiden igår, och jag vaknade nu. Fick altså ca 12 timmars sömn. Konstigt nog skulle jag lätt kunna slänga mig i sängen igen och sova. Men har icke tid för det, skolan kallar.

Undrar vad som händer idag. Jag ska nog ta det piano. Marcus fyller juh på måndag, så vi ska ha lite drag på söndagen. Så lugnar mig nog tills det.

Nu måste jag fixa till lite skit innan plugget.

Cya, dont wanna be ya



Dagens rim: Du luktar skit, har sladder-tacos och hepatit, du är som en dålig porrfilm fast på repeat...



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Linda

inget dåligt rim :P

2008-12-03 @ 05:17:16
URL: http://spadertre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0