Tisdag, 24 Juni

Jag sitter här och försöker komma på ett sätt att inleda dagens bloggande, men kommer inte på nått. Jag tror det kan bero på den släng av brainfreeze jag precis lyckats dragit åt mig, hur återkommer jag till senare. För nu har jag iaf en inledning !

Min härliga dag började runt 11 snåret om jag inte minns fel. Jag vaknade upp i min brors soffa. Vi kollade nämligen på film igår, villket jag inte har en aning hur den sluta, för jag lyckades somna innan dess. Men den va säkert jätte bra. Jag vaknade av att jag hade en väldigt stel nacke, eftersom jag hade legat med huvudet på armstödet som ett klappmongo hela natten. Men betydligt bättre att vakna så än till ett gäng totalt uppvarvade ungar som driver mig till ett maniskt vansinne som trycker mig till kanten av vrede och hat, villket leder till att min fantasi hoppar igång, och jag ser mig själv putta ner ungarna för trappen, kissa dom i huvet, filma de och skratta och... Oopps, nu bar de iväg igen. Men iaf, jag vaknar till lite, snackar lite med brorsan, drar mig inåt för lite härlig frulle. Sen som vanligt måste juh morgon ritualen följas, villket innebär att sätta sig vid datorn och kolla på lite dålig bög-porr... ehm.

Vid 15 snåret skulle hela tjocka la mafia till läkargruppen för att kolla vem och vad som skulle vacineras inför våran USA resa den 6e juli. De visade sig att jag redan hade hepatit, gulsot, HIV och tom en släng av klamme, så behövde inga sprutor... Eller för att jag helt enkelt inte behövde, villket som känner jag. Så de hela sluta med att Morsan och lill-syrran fick varsin spruta bara.

När man väl va hemma igen så grejade jag lite med att tvätta kläder och göra annat tråk-jox. Jag och lollo bestämde att vi skulle se fimen Horton hos henne, eftersom varken jag eller milla hade sett den så lät det lägligt. Sen bestämde jag och milla att vi skulle cruisa lite innan vi skulle dra till lollo, eftersom hon tidigare va på coop och skulle hem och duscha för att hon lukta konstigt. Och i väntan på milla så får jag ett samtal från lollo. En lite smått Lost Lollo. Hon sa att hon precis kommit ur duschen, och berättar hur nära hon va på att svimma. Jag såg framför mig allt... lollo studsar genom sin hall som en flipper kula in till sitt rum. Sen avslutar hon hela sin berättelse med: " Så nu ligger jag här helt naken och blöt i sängen, jag tänkte att jag måste ringa nån så nån vet om de skulle hända nått " Jaa, va bra sa jag till lollo... Om du skulle dö, så vet iaf nån om varför !? Strax efter mitt intressanta samtal med lollo så dyker Milla-Mackrill upp på parkeringen, självklart var jag tvungen att berätta för henne om lollos svimmeri. Så när vi kom till lollo, var man mycket aktsam och försiktig med hopp om att hon lyckats dra upp sig och fått på sig kläder. Villket hon hade klarat av galant, men lollo påträffades mer eller mindre som en pårökt lollo. Men efter hon fått i sig lite mat såg hon ut att må lite bättre.

Filmen sågs, och milla lyckas somna till den... kul film vän du är, CP ! Sen cruisa vi vidare ut för en road trip med inte en aning om destination. Så vi va lite varstans, på bla statoil där lollo käka en vurre och milla sprang med jylfen öppen.

När milla släppte av mig hemma, så kände jag att jag behövde lite cross terapi som avslutning på kvällen, så jag föjlde milla och lollo bort en sväng på vägen. Jag vill juh erkänna att de va en aning kallt ute. När jag kom tillbaka för att ställa in hojen så va mina armar till is, och jag hade fått brainfreeze.

Nehfan, jag har fått nys om att min bror har lite godsaker inne hos honom. Så jag ska vandra in dit, kanske kika en film tom. Men de visar sig.

Jag får önska er en fortsatt trevlig lokal orgasm skur med inslag av fittslem.

Tack för mig.


Denna blogg var sponsrad av: Din mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0