Onsdag, 25e Juni

Foto: Bosse M



Denna gång har jag förhoppningsvis skrivit rätt dag till rätt datum. Milla upptäckte igår att jag hade skrivit "Tisdag 25e juli" som rubrik igår. Villket var helt fel. Tack milla för upplysningen !

Vad ska man säga om denna dag då ? Joo, den har både vart bra och förödande på sina små charmiga sätt. Jag började dagen ganska lungt och enkelt med att som vanligt vakna inne hos bror efter ha sett våran nattliga "somna till film" Som vanligt går jag in, kikar vad de finns att äta, sen sätter mig vid datorn för att se vad världen har att erbjuda mig just idag. När jag insåg att de inte va så mycket mer än krig och barnafödande så tog jag mig till akt att sparka igång hojen för att vakna till lite. Så jag drog en liten sväng gasade skiten ur mig och tränade lite bakhjuls åkning. Villket kan vara en hel del spänning i, eftersom man kan på mindre än en halv sekund ligga på rygg med en 100kg´s hoj över sig, villket jag känner är mindre skönt, dessutom vore det tråkigt att slita sönder kläderna.

Efter ett par timmars lekande med diverse saker så var det dax för mat. Och är man en lite mer stor vuxen karl som jag, så älskar man mat, helst i allt förstora mängder. Helst så mycket att man är skitnödig av det man har ätit innan man ens har ätit klart. Jag ville ha nått riktigt gott idag, och min mor läste mina tankar. Hon fixade till tacos ! Tacos alltså, jag vet inte riktigt hur jag ska definera hur nära och kärt tacos ligger till mitt hjärta. Jaa, alltså inte i fettväg, för då ligger den till himmlans bra. Men mer som en maträtt. Jag skulle nog kunna förpliktiga mig att äta det varenda dag tills jag dör, självfallet med lite variationer. Nog om tacos. Mer än 1 portion vart det iaf.

Efter den kärleksfulla goda maten så tänkte jag att jag skulle vara en hyvens styvson och hjälpa min styvpappa med lite hushålls göra. Vi skulle åka och lämna av massa skräp. Såntdär man sorterar, plast, pappkartong, glas tidningar osv osv. Så jag packade in skiten i bilen sen for vi iväg mot coop där dom har sorterings stationen. Men när vi väl är där och jag springer mellan dom olika stora containrarna man slänger sakerna i, så säger styvfarsan att: "- de bara trycka in skiten där, man kan juh inte hålla på springa fram och tillbaka, de skulle juh ta hur lång tid som helst." så jag följer hans goda råd som va mycket enklare och bekvämare. Fast jag hade lite moralkaka i mig, så att jag slängde tex glas på rätt ställe.

När vi va klara med vårat "sorterande" så skulle vi in på coop. De va juh fotboll idag. Tyskland vs Turkiet. Villket var bestämt att det skulle ses på hos Milla-Mackrill. Och vad är en fotbolls match utan cola och godis ? Precis, ingen bra match iaf. Men jag skulle också införskaffa mig en st snusdosa. Villket i vanliga fall inte är till några större äventyr. MEN idag, jag var nära att börja tugga på kassörskans huvud och sedan spotta ut det i hennes rektum igen. Jag kom fram till deras lilla informations disk / kiosk. Tog en kö-lapp. Ställde mig vackert och väntade på mig tur. Det var 3nr före mig. Första killen avklarade sin sak ganska fort utan några större problem, likaså den andra. Men sen kom den 3e. Han hade köpt nått som han skulle returnera. Redan då började jag få dåliga vibbar av tillvaron. Jag var juh lite stressad också, eftersom styvfar bara skulle handla lite godis till sig själv och köpa några träpinnar. Efter mycket om och men om vad som var fel på gubbens vara han skulle returnera, så började iaf kassaörskan fixa med kvittona och betala tillbaka hans pengar. Äntligen var det min tur. "- En Kronan lös tack" säger jag vänligt till den unga kassörskan. Hon vänder sig om, tittar på hyllan där dom där plastkorten man scannar in nu för dagarna för att köpa tobak och raklad osv. Sen försvinner hon in i en dörr bakom disken. Jag står där och halvhoppar av stress, och det tar tid... mer tid ännu mer tid... sen kommer hon tillbaka. "-nej tyvärr, dom är slut" Mitt huvud fylls av onda tankar och elaka gärningar. Men jag ler, tackar för mig och går vidare. Så, jag börjar blicka innåt mot dom vanliga kassorna, dom man lägger upp mat och annat dyll man handlar på coop. Springer in, möter min styvfar som letat efter mig för att vi ska åka. Men jag sa att jag kommer snart, för jag skulle även hinna lyckas välja ut lite godis till fotbollskvällen också. Så nu springer jag mot ena kassan, där det för de första är en ganska lång kö. Så jag tittar på folkets varor i deras kundvagn för att göra en sisådär beräkning på hur lång tid det skulle ta. Och enligt mina beräkningar så skulle de ta allt för lång tid, eftersom de va enbart gammlingar som hade storhandlat, och varje gång dom sträckte sig efter en ny vara i kundvagnen höll dom på att dö. Så jag sket i den kassan och gick till en annan. Då jag också upptäckte att det bara var dom två kassorna som var öppna. Men till min förvåning så hade antagligen alla gammlingar stämt träff på coop idag för att göra livet surt för ynglingen som bara skulle in och köpa snus. Samma sak i kassa 2 så klart. Fullt med halvdöda gammlingar som skulle handla. Och tänk nu att jag hade fått i mig 1 halvtorr smulig snus på hela dagen, och klockan var närmare 17 på eftermiddan. Så de kliade rejält i blodet nu.

Jag fick helt enkelt skita i att köpa snus. Jag kännde att ett nervsammanbrott var på god väg. Men jag kunde inte göra mer än att bita ihop och traska bort till godishyllorna för att utse kvällen snacks. Det vart en påse dummle-grejs och en påse Nonstop. Sen bar det iväg mot drickorna där man skulle ha en stor cola. Sen vidare till kassan. Resan hem som är ca 5 minuter va en hård tid för mig i livet. Men jag kunde inte göra nått, så varför bekymra sig. Så jag kom hem igen, satte mig vid datorn, snacka lite skit med folk och kännde mitt snus begär höll på döda mig.

Vid 18 snåret ringer Milla-Mackrill och säger att hon va klar på jobbet, och att hon skulle va här om ca 20min. Eftersom jag hade degat hela dagen, så hade jag inte lyckas komma in i duschen. Så nu gällde de att duscha som en tok. Men jag hindrades också av min bajsnödighet. Så jag va tvungen att sätta mig och tömma mina tarmars goda örter. Sen snabbt in i duschen, så stressad att man svettades medans man duscha. Men jag hann bli klar ganska snabbt. Sen ut, slita på sig kläder, på med deon och parfymen så man luktar kvinna igen. Sen stog hon på uppfarten. Lite chittchattande i bilen sen var vi hos milla.

Milla va en trött milla idag, hon hade jobbat hela dagen, plus att hon haft en jobbig hosta som dödat henne hela morgonen. Villket ledde till en ganska tyst milla idag. Men senare in på kvällen dök en stycken Lollo upp. Eftersom hon älskar fotboll mer än något annat, så kunde hon inte bli så mycket gladare. Jag försökte även lära Lollo att göra special putten. Då man har bägge händer ihop, benen isär och sen wraah, puttar den andra på valfri kroppsdel. Men hon fick inte riktigt in snitsten, så jag sa att du måste ta i från tårna. Hon tittar på händerna så dom är rätt formade, sen såg de ut som hon skulle göra puttandet... Men hon stoppar mitt i allt, och tittar ner. Så automatiskt tittar jag också ner. Och inser att lollo verkligen försöker ta i från tårna. Man ser hur lollos ena fot är uppåt riktad och hur hon spretar med tårna. Jag kan nog inte säga att hon verkligen tog i från tårna.

När vi väl va ute fortsatte övningen på special putten, men jag inledde också helikopter svingen, då lollos utbrast i skratt av rädsla, va jag förstog. Så vi båda stog där och såg ut som helikopter proppellrar ett tag. Sen hopp in i bilen för att köra hem mig.

Så nu sitter jag här, irriteras av en högst objudande fluga som gör mitt humör till en 89 årigs klimakteriekossa med tarmvrid och nageltrång. Men jag är inte bitter.

Jag vill också passa på att gratta Lollo till vinsten av våran "bajsa inte" tävling som hon vann idag. Men jag anser det lite oturligt att jag förlora. För när jag va som mest skitnödig så skulle jag iväg till milla, och jag orkade verkligen inte sitta och vara rejält bajsnödig där. För jag bajsar helst hemma. Och ville absolut inte störa fotbolls tittandet med att behöva gå skit. Men stort grattis till lollo för vinsten. Hon vann en gratis bajsning på valfri toalette i stan.

Nog från mig



Denna blogg var sponsrad av: Din sperma-sväljande transvestit bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0