Midsommar helgen i Göteborg !

Jag hade tänkt att göra en liten sammaställning av midsommar helgen som nalkades i göteborg. Grejen är att det va så sjukt kul, och så mycket roligt som hände. Så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men jag ska göra mitt bästa.

Resan mot göteborg börjar på småtimmarna in på eftermiddan. Jag möter upp Lollo och Milla på järntorget för vidare avresa mot göteborg. Det dunkades friskt med hjärndödande trance i bilen, och efter vi passerat kumla gränsen va vi alla tre som nya människor som hade föds om på nytt. Alla bekymmer va lämnade bakom oss, och vi kunde bara blicka framåt mot allt roligt som framtiden hade oss att vänta. Eftersom både milla och lollo är dom största gotte grisarna så stannade vi vid i princip varje ställe där dom hade nån typ av godis. Där det också stannades för diverse rökpauser.

Efter många skratt och "safe" skrik var vi i de sköna göteborg. Där vi vart uppmötta av Hanna och Danne för att visa oss vägen hem till dom. När vi kommit hem till Hanna så sätter vi igång och installerar oss med säng och diverse sovplatser. Och självklart fick vi en välkomst drink. Jag tror nog vi alla va lite små trötta, så inge större festande skulle ske den kvällen. Men GH 3 gitarerna togs fram och de klonkades friskt in till små timmarna. Men sen dax att slänga sig till kojs för att ladda upp batterierna inför midsommar afton. Självklart spottar Lollo ur sig att jag ska försöka att inte snarka, eftersom jag faktiskt snarkar rätt högt. Men då Milla kontrar ännu hårdare med ett "- Ja, just fan ! Varför tog vi med honom för !?" Men de okej Milla, jag förlåter dig. Det roliga va att faktiskt JAG vaknade upp av att ALLA låg och snarkade, lollo värst för den delen ! Och de fick hon höra att hon gjort när hon vakna.

Nu var det äntligen dax för den efterlängtande midsommar aftons dagen. Festa skulle vi , och de skulle festas ordentligt. Men först så skulle vi på äventyr. Så vi styrde mot Lisseberg där Hanna och Milla flängde vilt omkring på massa olika bergochdalbanor och annat skojs. Efter ett par timmar på Lisseberg bar det iväg hem till Hanna igen. Och nu så kände alla att fest tarmen hade vaknat till liv. Så, vi sätter igång med att göra ordning oss medans vi pimplar diverse drycker. Sen var det dax för utgång. Vi hamnade på ett ställe som heter Bryggeriet, villket va helt okej med inslag av skumma människor och trånga toaletter. Men vi gjorde de bästa av situationen och hade redigt roligt. Så var det dax för hemgång, villket bestog av korvdanser mesta dels av vägen till spårvagnen. Väl inne på spårvagnen pratar vi med diverse lös folk. Allt från en sönderslagen kille, vars flickvän "faktiskt är utbildad undersköterska" och kunde med henne tunga utbildning avgöra att henne pojkvän som såg ut som han hade blivit påkörd av spårvagnen i ansiktet, inte behövde sy igen ögonbrynet som halvt hängde i ansiktet.

Efter en stunds åkning med spårvagnen var vi framme vid våran hållplats, där jag sedan "Asplanta" spårvagnen när den åkte ifrån hållplatsen. För att definera vad en Asplant är så, man tar sats hoppar upp i luften, vänder sig med röven mot föremålet som ska plantas, sen träffar den me arslet. Villket resultera med att jag vart som en typ av rikoschett och fick ännu mer snurr på kroppen pga av den hastighet spårvagnen hade, så jag skulle nog villja säga att jag skulle få dubbla poäng, eftersom jag asplanta och avsluta med en bodyplant på backen sen. Villket jag kan lova kändes desto mer när jag vaknade upp dagen efter.

Nu vart det dax för midsommar dagen, åter igen skulle vi som hederliga medborgare fira denna härliga svenska högtid också. Men den dagen sov vi för det mesta bort. Vaknade, käkade, bajsade, och duschade. ( Hanna vann bajs tävlingen, hon lyckades bajsa 5 gånger den dagen )

Ett par citat:

Bosse: " - Din röv lär juh inte må så bra när du bajsat 5ggr ! "
Hanna: " - Nej, Den är helt torr och svulen ! "

Hanna: " - Vart fan är mina byxor !? "
Daniel: " - Kolla i papperskorgen "


Eftersom vi sov bort större delen av dagen, vart vi smått sena med festandet. Men det stoppar inte våran fest kommité ! Efter vi gjort lite diskuterande och sökande efter vart vi skulle, så bestämde vi för att gå på nattklubben "Valand" villket var ett utmärkt val. Vi kommer dit med bästa tänkbara humör och festar loss. Villket bestog av att bl.a shockera skiten ur konstiga människor och stenhårt dansande tills svetten bara rann av en. Klockrenaste kvällen !

Åter igen var det dax för hemgång. Jag måste säga att den va förjävla rolig. Istället för att fixa hem en brud efter krogen, fick jag med mig en reflex skylt, som jag tror jag hade betydligt roligare med än ett ragg. Jag och milla ledde vårat led med sånger som "Vi ska på picknick i göteborg, flaskor och stenar i vår korg..." villket Milla trodde va en allsång som göteborgarna sjöng, men fallet är inte så, utan det är en blackarmy låt. Vi träffade på en kvinnlig fiol spelare, som jag körde en dans duo med, med hjälp av min reflex skylt. Sedan användes skylten till lite olika saker, som att slå varandra i huvudet med. Villket resultera med mindre smärtor och en bula på skallen. Men lätt värt ! Sedan bar de iväg till taxin eftersom spårvagnarna slutat gått. När vi hade kommit till Hanna med taxin och skulle ur den, så hade Milla större problem att lyckas komma ur den, hon lyckades fastna med röven i taxin, och kom inte loss. Så tillslut fick jag slita ur henne. ( Milla, kanske ska tagga ner ett par kilon ? Har du nånsin hört "För fet för att åka taxi ?" ) Sen vart de pang krash i sängen efter en hård, men mycket rolig kväll.

Idag innan vi åkte hemmåt mot örebro igen, så degade vi mest. Dagen bestog av lite mat och endel GH 3 spelande. Sen bar de av mot örebro igen. Villket oxo mest bestog av massa hjärndödande trance för öronen. Säkert massa jag inte fått med, det va för bra för att kunna berätta allt med text. Dom dagarna måste upplevas för att förstå kul faktorn !

Måste bara säga att ni är grymma brudar ! Ni gjorde denna midsommar till den bästa midsommarn någonsin.

Tack för allt ! <3

And never forget... Dude, Thats fucked up !


Behöver jag säga nått ?Jag och Daniel på guranSome love at LissebergÅker HöjdskräckenSexy Mafackas !
Dude, Thats Fucked Up !Huh !?Hon bajsade 5ggr på en dag. Applåder !


Kommentarer
Postat av: LowLow

Hahaha dude, that´s really was fucked up! :D

2008-06-23 @ 15:19:11
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahaha du glömde bara gobben! ;)

2008-06-23 @ 19:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0