Stockad !

Min lilla leksak jag har för att lyfta stockarna




Stock... Det är vad dagen har mestadels bestått av.

Med det menar jag att det jag har gjort mest idag på jobbet är att lyfta upp stockar med kranen. Kan inte påstå att det är speciellt fysiskt ansträngande arbete. Men det är rätt varmt, speciellt när man sitter mitt för solen och måste sitta där hela tiden.

Annars så tycker jag att dagen har flytit på rätt bra. Va fick endel gjort på bygget, och har även hunnit med lite nöje så här på kvälls kvisten.



Vi fick en härlig paus i vårat arbetande idag. Mor min rider nämligen på en tjejs hästar nu medans vi är här i USA. Den här tjejen är runt våran ålder, och hon hade sagt till morsan att dom kunde komma förbi och bada när dom ville. Så morsan fråga oss om vi ville haka med dit och bada med den där tjejen och hennes 2 kompisar. Självfallet tackar man inte nej till kvinnligt umgänge, som dessutom springer omkring halvnakna. Så vi tog lite lunch, sen bar det av mot poolen där flickorna skulle vara. Jag kan lova att det va riktigt skönt. Ja, alltså att hoppa ner i poolen efter att man vart i solen i ca 7 timmar. Vi va hos flickorna nån timma där och badade, sen var det dax att återgå till byggandet. Vi hann med en hel del chittchattande, och innan vi drog fråga dom om vi kunde ses nån mer gång, så jag sa varför inte. Och fråga vad dom skulle göra tonight. Dom hade inget för sig, så jag fick ena brudens nummer, så skulle jag ringa senare så vi kunde hitta på nått.

Man va bra slut efter att hoppat runt i poolen, så va lite segt i början när vi kom tillbaka till bygget. Men man kom snabbt igång igen. När vi väl kom hem tog man sin efterlängtade dusch, sen plonkades jag med flickorna. Vi bestämde att vi alla skulle dra ut och käka på "Logans". Vi kunde juh inte ta med dom till "Texas Roadhouse" för då skulle våra andra flickvänner som jobbar där bli arga kanske. Men vi  hade dock aldrig ätit på Logans, så det vart perfekt.

När vi väl kommer dit till Logans går vi och sätter oss med dom väl uppklädda brudarna. Själv beställde jag in en Filè Mignon, villket är min favorit rätt när det kommer till kött, den ska helst blöda också. Vi satt där och åt och snackade lite skit. Sen bestämde att vi skulle dra på nått efter att vi kommer  hem från Florida. Det har nämligen blivit ändrade planer. Vi ska åka till Florida nu på Torsdag, istället för nästa vecka. Villket jag inte alls klankar ner på.

Så vi kör ett hårt pass imorrn, sen bär det av mot F L O R I D A  BABY ! Jag har även lyckats tala med min kära far. Eller kan använde ett bättre passande ord, Min Spermadonator. Han skulle försöka ta sig tid att komma och hälsa på när vi är nere i florida. Han bor bara ca 1 timma ifrån Orlando, så han skulle försöka ta sig dit. Blir kul att träffa honom, tror jag. Jag hade inte pratat med honom, mer än över mejl på ca 2 år, så han vart rätt paff idag när jag ringde honom. Men det lät iaf som att han va sugen på att träffa mig, villket faktiskt satte ett litet leende på mina läppar.

Nu är vi alla grabbar hemma, mätta och belåtna med hur kvällen har fortgått. Vi stannade också till på Blockbuster för att plocka upp en rulle som vi skulle kunna somna till. Så nu blir det dax för film. Blir en tidig tidig morgon imorrn. Så det är lika bra att göra sig ordning för sängaz. And then, Florida... here i come baby !

Saknar er peeps, you know who you are !


Tack för mig...



Denna blogg var sponsrad av: Collins Grymma Engelska.

Kommentarer
Postat av: mohahah

oooookej, och vad är "våran" ålder lixom ;P

2008-07-24 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0