Snabbis Blogg !

Våran lilla "Kottonmouth" orm vi dödade igår. Nu är den skinnad och flådd så vi kan ta hem ormskinnet.



Tjaa !

Jag tänkte jag skulle hinna blogga en snabbis innan jag ska vidare. Det vart en lite kortare arbetsdag idag. Tur va vell de tycker nog vi. Inte bara för att jag och gay-mo har bränt sönder oss totalt idag. Vi båda springer omkring och känner oss som lägereldar.

Byggandet gick ganska bra idag. Vissa små saker hit och dit som strula. Men det är sånt som hör till. Går juh aldrig riktigt som man tänkt sig. Precis innan va avsluta för dagen så började det ösa ner regn. Och när det ösar här, så ÖSAR det verkligen. Det smäller och blixtrar rätt hårt också.

Jag måste tillägga här i bloggen att min mamma fyller år idag. Hon fyller hela 46 basst idag. Så grattis på henne. Vi alla ska vell iväg ikväll och käka på nån schysst resturang och svulla lite. Hon ska få en Ipod Nano av mig och bror. Det har hon tjatat om tidigare, så det blir nog bra.

Nu måste jag slänga mig i duschen, och jag befarar starkt att det kommer svida på axlar och resterande brända kroppsdelar. Men ska man vara fin får man lida pin... lr nått.

Ha de bäst in da sweden !

Tack för mig...






Lite bilder från byggplatsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0