Tungt jobbat !



Aa de kan man säga. Ungefär vid 18 tiden bestämde jag mig för att ta en välbehövd powernap. Aa, de gick ju bra. Jag vakna vid 23 snåret. Jag som skulle göra massa saker. Så då klockan 23 stiger jag upp, tror att jag har sovit nån timme eller två. När jag kommer ut i köket efter mitt toabesök kollar jag på klockan, shit tänker jag. Så såg jag bara en flash av alla saker som inte vart gjorda. Men jag satte mig ner och gjorde en utav mina planerade arbeten, vilket va en uppgift jag ska ha klar tills imorgon. Vilket bestog av att ta 10 saker ifrån kylskåpet och ta reda på vart produkterna är tillverkade, om dom är miljomärka, vad dom innehållet, varför man köpte produkten och sedan betygssätta den utifrån smak osv.

Där satt jag med bordet fullt av saker jag plockat fram ur kylen. Mamma trodde jag hade blivit knäpp först när jag randomly plockar ur saker ur kylen och ställer på bordet. Hon frågade vad jag höll på med, men jag svarade inte. Fortsatte bara, sen tillslut frågade hon om jag "ska städa kylskåp". Jaa, självklart mamma, jag går upp nästan mitt i natten för att städa kylskåpet !?

Samtidigt som jag satt och skrev om mina kylskåpsprodukter så satt mamma och skrev julkort. Ganska vuxet i mitt anseende. Men när jag läste högt för mig själv "- Hmm, varför köpte jag produkten?" Då drar morsan igång, den köpte jag för den anledning, och den för den anledningen. Typ värsta uttänkta grejerna. Jag nonchalera det lite snyggt, och skrev "för att det är gott" eller "för att ha det i matlagning". Det får duga, tänker inte skriva värsta psykodynamiska anledningen varför jag har juice i mitt kylskåp.

Efter min lilla uppgift vart jag sittandes här framför datorn. Jag har tillochmed spelat lite cs denne afton. Det var inte igår, men kul var det. Anledningen varför det var kul, var vell för att det faktiskt gick bra för en gångs skull.

Jag känner en typ av nattlig hunger, det kurrar lite fint sådär i magen som det bara gör på nätterna. Då man öppnar kylen och smakar på det som finns, fast bara psykiskt. När man väl hittar den rätta psykiska smaken, så går man till gärning och stillar sin hunger fysiskt.

Just det, idag när jag satt i matsalen kom det fram en tjej till mig från min paralellklass. Hon hade nämligen ritat en bild åt mig. Historien bakom bilden går väldigt långt tillbaka. Men kort, så har hon ett marsvin hemma. Marsvinet heter Knolte (uttalas Nolte) Detta marsvin äter bajs. När jag fick nys om att marsvinet äter bajs, då drog allt igång. Hon fick höra kan jag lova. Detta snack om Knolte har pågått under en längre tid. Men så överaskade hon mig idag, med en fin teckning på Knolte, som faktiskt på bilden äter bajs. Så jag tänkte va snäll och publicera denna vackra konst jag fått.




Jag känner en stark frustration mot Tele2. Det går nämligen inte att skicka SMS. Det måste ha fastnat bajs i deras nät, och det har vart såhär ett par timmar nu, ond.. mycket OND blir jag. Jag som precis hade tänkt skicka nakenbilder på mig själv till alla i min telefonbok på mobilen. Men jag kanske ska göra det när det väl funkar igen, i enbart ren protest. Fast jag vet inte vad jag skulle tjäna på det riktigt.

I vilket fall, så ska jag nog gå och lägga mig nu för ett par timmars sömn till.


No apologies, not even acknowledging you at all
till I get a call that god's coming
No apologies, laugh fuckers it's all funny
I can spit in ya face while your standin' across from me, no apologies
...


Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0