Trött och Sliten !

Imorgon bär det av mot huvudstaden...

Precis så är det. Jag är så fruktansvärt trött och sliten på dagarna efter skolan. Just nu lägger jag ner extra energi på att göra det bästa ifrån mig som en bra avslutning på denna termin. Och idag har jag fått reda på att det faktiskt har givit bra resultat. Vilket känns givande. Nu är det heller inte många dagar kvar tills man får pusta ut och koppla av.

Jag känner mig så tråkig och osocial. Bara kommer hem, kikar en snabbis på datorn, sen slänga näsan i böckerna som värsta plugghästen. Sen när man läst och pluggat tills man nästan har kräks så somnar man in som ett litet spädbarn. Men som jag sa innan, det har givit bra resultat. Jag har inte ens spelat mitt älskade Need For Speed den senaste tiden, då är det illa.

Idag var en riktigt bra dag känner jag. Fastän att jag va trött som vanligt, så kändes det faktiskt bättre. Vi hade ju vårat terapisamtal med våran "klient" idag. Samtalet gick riktigt bra. Jag tycker dock att det var lite för kort tid för att göra några större bedömningar. Våran klient hade iaf tydliga tecken på diverse fobier. En utav dom var bacillofobi (bacillskräck). Klienten ansåg sig också som "konstig". Men klienten hade ingen egen sjukinsikt då jag frågade om han var frisk. Utan såg sig som "konstig" för hur andra tittade på honom. Klienten gick också och väntade på att "livet skulle ta slut". Altså ingen större livslust. Detta var bara endel av klientens problem. Men mycket intressant och kul var det iaf.

Nu måste jag strax slänga mig till kojs då jag ska upp tidigt för avfärden mot Stockholm. Blir en lång dag / Kväll där imorgon. Men blir nog rätt så kul.

Sen är det bara torsdagen och fredagen kvar, sen är man fetledig ! Jag ska nog ta med min Mamma till skolan på fredag på min avslutning. Då hon får träffa alla mina muppvänner och dessutom äta ett schysst julbord också. Alltid lika roligt att ta med mammsen till skolan. Ja, nu iaf när man är äldre. Det var ju typ det pinsamaste som kunde hända en när man var yngre, men nu bryr man sig inte längre. Plus att hon är lika knäpp som alla andra på min skola, så dom kommer inte märka någon skillnad på henne och elever.

Som sagt, nu är det till att packa inför resan imorgon, sen bär det av mot duschen, sen bedtime må jag säga. Jag känner hur mina ögon sakta åker igen av sig själv.



Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fis inte i bilen på väg upp bara...

2008-12-16 @ 19:10:13
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Linda

Åhh.. välkommen till huvudstaden imorgon då! :D:D

2008-12-16 @ 23:30:45
URL: http://spadertre.blogg.se/
Postat av: Maniak

Tackar Spader ;)

2008-12-17 @ 06:13:27
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0