Honey I´m...



...HOME !

Sådär, en till Torsdag down ! Va chill som vanligt idag i skolan. Hade svenska på morgonen, vi kollade klart på våran film vi började med i veckan.  Efter svenskan var det dax för "aktuellt". Altså, jag vet inte hur jag ska beskriva hur tråkigt det var. Min kropp och själ dog, bara sådär. Så trist var det. Det var en äldre dam som va hos oss och pratade om julens historia. Visst, intressant att veta saker om julen och så, men hon tog upp så ointressanta saker. Så tyvär, tummen ner på den. Efter den jätte tråkiga, långa och självmordsbenägna föreläsningen så hade vi lunch och en lång håltimma. Jag tog i akt att sova en sväng på håltimman. Riktigt skönt var det, sen fick jag också ryggkli och mys. Kom så passande, precis när jag nästan hade somnat in sådär skönt, sen smyger någon upp på en och tar en på ryggen, mysfaktor på hög nivå ! När jag hade fått vila en stund var det dax för Engelska, där vi också tittade klart på en film.

Mitt i engelska lektionen ringer en viss dam vid namn Louise. Hon frågade om jag ville haka på ut och gå en svängis med Zebb-O. Så jag mötte upp henne i stan, sen drog vi vidare mot Dannie för att plocka upp henne. Jag och Zebb-O satt som kungar i framsätena. Medans Fjantarna Lollo och Dannie satt där bak. Jag och zebbzors rocks ! Men jag måste erkänna att Zebb gör möjligheten att växla en aningen svårt ibland när han lägger sitt tunga huvud på ens arm. Då han också är för trött för att flytta på det när jag ska växla. Men det är ok. Maniak <3 Zebb-O !

Vi bestämde oss för att åka till karslund för att hitta några schyssta spår att gå i. Och det gjorde vi, riktigt skönt kan jag säga. Det var dock inte direkt plogat inne i skogen, men lätt värt iaf. Över en timma va vi ute och promenixa, tunga är vi. Nu kan jag äta flera av mammas goda kakor, utan dåligt samvete.

Nu är man hemma. Jag längtar efter ett riktigt skönt varmt bad. Just nu sitter man och snackar snusk med diverse folk på MSN. Adde säger att han ska komma till Örebro imorgon också. Det blir trevligt. Va ett tag sen man såg honom. Men nu måste jag greja lite här hemma. Cya !




Tack för mig...



Kommentarer
Postat av: Therese

söööt vovve :)

2008-12-11 @ 23:15:32
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0