Friday Night !



Japps, då var den fredagen överstökad. Vad vart det då ? Jo, först drog vi hem till Dannie. Inte långt efter att vi kommit dit, så börjar Lollo och Sarah grina över att dom var så hungriga. Dannie skulle också till jobbet en snabbis. Så då bestämde dom att jag skulle köra Dannie till jobbet, och samtidigt skulle jag och sarah plocka upp mat. Och sedan plocka upp Dannie igen efter att vi handlat maten. Så vi åkte först och släppte av Dannie, sen brummade jag och Sarah mot svampens kebab där vi införskaffade oss 2 kebabtallrikar. En var till Loow, och en skulle Sarah ha. Sara tog ett par tuggor av sin mat i bilen, men bestämde sig fort för att hon var sugen på mosbricka med korv istället. Så jag kör henne till statoil där hon får sin önskade korv och mos. Väl lägligt var det dax att plocka upp Dannie från jobbet, sen bar det hem till Dannie igen. Där spelades det ölspelet och "jag har aldrig..." spelet. Man slutar aldrig förvånas vad ens vänner har lyckats med under deras livstid.

Vid 23:30 snåret bestämde vi oss för att dra till pasta. Så vi satt där och hängde en stund, sen bestämde jag och loow att det var dax att röra sig hemåt. Dannie, Sarah och Marcus skulle dock sitta kvar. I bilen bestämde vi sen att vi skulle åka och säga hej till Adde som har kommit till örebro för en helgsvistelse. Så vi åkte ner dit för att snacka lite skit en snabbis. Men det var så kallt ute, så vi satte oss i bilen rätt fort igen och drog oss hemåt.

Nu sitter man här och bara degar. Har sjukligt ont i skallen. Blir nog The Rock och sängen strax !

Citat från Sarah när vi pratade om att tvätta händerna efter att man kissat:

"- Ja, men när man har kissat klart och ska dra upp byxorna, så kan man spola kranen så att det låter som att man tvättar händerna. Och om man får kiss på händerna när man torkar sig, så har man ju kläder man kan torka av det på..."

För övrigt så vill Sarah också testa att ha på sig en vuxenblöja för en dag. Varför undrar man då ? Hon sa att för att kolla hur det känns, om den verkligen absorberar kisset eller inte.

Jag måste nog säga att Sarah är den mest... Speciella "kvinna" jag har träffat.

Haha, Sen drog Lollo en rolig som vart lite missförstånd.

Lollo: Bo, Vad gjorde du och Sarah i bilen förut ? (Låter väldigt misstänksam)
Jag: Haha, Ingenting !
Lollo: Ni sladdade inte !?
Jag: Jaha, Joo DET gjorde vi, flera gånger.

Jag frågade också Lollo om hon litar på min körning. Då hon svarar "-Nej". Jag frågar då fundersamt varför hon låter mig köra hennes bil hela tiden om hon nu inte litar på mig. Hennes svar blir kort och gott: "- Det är skönt att kunna få ut aggrisioner ibland" Vilket hon menar på att hon med jämna mellan rum skriker -BOOO, Ta det lungt ! Hur kan man inte låta bli att bara vilja krama om henne och säga att allting kommer bli bra någon dag.

Imorgon blir det fullt gäng mot "stället". Jag känner på mig att det kommer bli skit kul. Be there, or be square !


Nu orkar jag inte skriva något mer. Min hjärna imploderar snart. Sängen ser lockande ut and im the chosen one.




Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: R

hur orkar du skriva så långt?????????

2008-12-23 @ 19:44:39
Postat av: Maniak

Svar till R: Jag tänker inte på att det blir så långt. Bara skriver så blir det vad det blir :P

2008-12-23 @ 20:13:21
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0