Förlåt !!!

Bangerz !

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att inte bloggat på ett par dagar. Men det har blivit massor av utgång nu dom senaste dagarna. Så jag har inte riktigt haft orken att blogga.

Men vi har iaf haft sjukt kul dom senaste dagarna. Vi har hamnat överallt, alla tider på dygnet.

Just nu sitter jag och suger på ett glas apelsinjuice med ett par isbitar i. Allting har en sån smak på morgonen, Altså, bra menat. Som juicen, den smakar så mycket mer just nu. Aja, ni fattar.

Igår vaknade jag rätt sent. Runt 17-snåret. Inte långt efter ringer en Loow hem till mig och frågar vad jag pysslar med. I detta skede hade jag satt mig framför TV´n och nörda Guitar Hero. Vi kom iaf fram till att Lollo och vår bortflyttade vän Hanna skulle komma hem till mig. Alltid lika trevligt när Hanna är på besök.

Efter att varit här en stund så drog vi vidare till Lollo där det skulle sminkas och spelas ännu mer Guitar Hero. Det pratades med folk som var överallt. Men vi bestämde att börja dra oss till Dannie och ha våran utgångspunkt där. Efter många om och men bestämdes det alla skulle komma hem till Dannie och festa, för vidare utgång sen. Så vi festar hos Dannie, väntar in allt folk. Sen vart det rull mot Pasta. Där träffar man alltid massa folk man känner, och alltid vänner från förr. Lika kul varje gång. Men det finns alltid en som man träffar, som man inte kommer ihåg, men som minns en själv. Sen alltid den där som man snackar med nån minut, sen kommer det med lite osäker röst: "Du är fortfarande inte tillsamans med den eller umgås med den va ?" Haha, älskar den ! Konstigt nog alltid brudar man får höra den. Och efter att svarat -Nej på frågan, får man alltid en jätte laddat -BRA ! tillbaka. Humor !

Det vart häng på Pasta ändå tills dom skulle stänga. Sen vart det såklart efterfest med alla hos Dannie. Va skit mycket folk denna gång. Roligt var det iaf. Jag vill inte gå in på detaljer, då kanske ni blir så sotis. Så jobbigt med alla fans som ringer hela tiden och vill med på våra vrickade fester Haha.

Jag och Hanna avslutade kvällen med att ha våran egna efterfest... På MSN. Wilder then ever måste jag lova. Helt urflippat med okontrollerade MSN vibbar, lipgubbar och visningsbilds bytning. Helt spårat altså. Fattar inte att störningsjouren eller nått inte kom.

Idag då, joo något ska man göra. Jag tror att Hanna har tvingat mig att festa idag. Detta skall iaf undersökas på närmare nivå. Det känns lite konstigt att vara vaken denna tid. Klockan är ju bara kvart över tre just nu. Jag brukar inte vakna förens lite senare. Kul att se lite daylight.

Frågan är vad man ska göra nu. Jag tror jag ska slappa en stund, men har inte bestämt mig om jag ska göra det i soffan, sängen eller framför datorn. Otroligt svåra livsval.

Dagens Bästa Låt: Kings Of Leon - Use Somebody
Rekomenderas starkt att lyssnas på !

Nu får ni klara er en stund på detta. Tack för idag, slut för idag.



Tack för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0