För mycket !



Det är så det känns, jag har så mycket nytt jag skulle kunna skriva om. Men känner att jag måste begränsa det.

Bara våran utgång i söndags var FÖR bra ! Vi var först på MM, sen drog vi till Björnis. Där vart det glas efter glas med härligt flott champagne. Efter björnis sladdade vi omkring på diverse ställen. Och natten tog inte slut förens tidiga morgon timmarna.

Idag vaknade jag strax innan 15-snåret. Hade fått SMS om att haka på till Odensbacken. Så det var bara att slänga sig i duschen och göra sig redo. Efter våran lilla tripp dit och tilbaka bar det av mot Lillån igen där brudarna skulle krubba. Jag tycker Lollo gjorde ett tappert försök med att börja sitt nya liv med bättre tränings och matvanor. Resultatet vart en Kebabtallrik. Jag tycker vi reser oss upp för att ge Louise en varm applåd. Men hon har ju trotsallt lovat att styra upp allt efter nyår. Vilket är typ snart. Men jag tror hon grejar det iaf, på riktigt altså !

Vi alla drog hem till mig efter att dom ätit sig feta och belåtna. Där vi bestämde oss för att se någon skön rulle. Valet vart Borat. Den filmen är ju så sjukt rolig. Men tråk-lollo somnade. Rolig pys att se film med det där. Jag och Hanna höll igång iaf. När vi hade sett klart filmen satt vi inne hos morsan och diskutera vad vi skulle göra för att fördriva tiden. Efter ett par lama förslag och telefonsamtal, så skulle det bäras iväg mot Dannie. Men väl på väg dit får vi ett samtal från en viss Jovelina. Det bestäms att vi ska dra dit istället. Men vi gör ett stopp först hos Dannie. Sen vidare mot Jove.

Där satt Jove och Elly och roade sig med att spela Guitar Hero. Vi andra hakade på och klonkade in på sena kvällen. Endel drog lite tidigare och kvar vart bara jag, Hanna och Dannie hemma hos Jove. Men spelande slutade inte där, utan den vart bara värre. Fingrarna gick varma då man skulle vara en "Show-Off" och kicka röv när man ägda dem på "Expert". Tung är man !

Vi vart kvar en bra lång stund hemma hos Jove. Vi alla var ganska sega och smått suktade efter en varm och skön säng. Men vårat motto höll oss vakna. Vi drog istället hem till mig och bänkade oss framför bioduken och kollade på SAW 3. Stor 92" bioduk och fetaste volymen på biosystemet. Kan inte bli mer känsla i filmen. Helt underbart. Nästan så man går igång på det !

Nu har precis Hanna och Dannie åkt hem. Jag känner mig lite sömnig i luvan men Hanna slutar ju aldrig prata. Hon säger att hon ska ta och smaka på sitt sekret. Hon sa att Lollo hade lärt henne att göra det. Att Lollo gör det varje kväll innan hon ska sova, för att veta om... Ja, ehm. Fråga Lollo om ni vill veta mer. Lämnar detaljerna till henne.

Snart är det nyårsafton också. Vad vi Bangerz ska göra då är superhemligt ! Men kul som det säkert att bli.

Nu börjar min enstaka energi jag har kvar i kroppen börja ta slut. Nu ska jag hitta på något annat. Om det blir sängen eller något annat spännande får tiden utvisa. För min del blir det iaf God natt. För din är det nog strax God Morgon !


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: LowLow

haha ursäkta?

2008-12-30 @ 13:07:08
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: Maniak

Spela inte dum nu Loow. Alla vet hur det ligger till !

2008-12-30 @ 16:40:08
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: Alisa

vill du bli veckans blogg nominera dig i min blogg och få dina läsare att rösta på dig♥

2008-12-31 @ 01:13:46
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0