Awakening...



Just ja ! Man har precis stigit upp, och fortfarande lite sådär nyvaket lost.

Ni vet när man vart ute och festat lite för hårt. Och man vaknar dagen efter. Man bara ligger och stirrar i taket och ser hur gårdagen passerar som en stor flashback. Man funderar fram och tillbaka på saker som hänt, kanske saker man sagt. Om man ännu en gång lyckades göra bort sig. Har man haft ordentligt roligt, så vräker man ur sig ett "AJ!" när man vrider på sig lite i sängen samtidigt som man får sina flashbacks.

Vart vill han komma med detta, tänker ni nu. Jo för det kändes så när jag vaknade idag. Låg bara och stirrade, och tänkte vad hände igår igentligen. Kändes som att jag hade festat hårdare än hårdast. Men det gjorde jag ju faktiskt inte. Jag låg ju och skratta till Eddie Murphy innan jag somnade in.

Jag har en teori ! Såhär, min tv har blivit mixtrad med utav ett par skämtsamma Aliens. Så varje gång jag kolla på TV så får jag en underlig strålning rakt in i hjärnan som resulterar med effekter som onykterhet. Dom tyckte det var dax att köra ett prank på mig. Aa, jätteroligt grabbar ! Hämden är ljuv ! Jag ska åka upp till dom och slänga deras planet i helt fel omloppsbana. Muahaha !

Nog om strålning och Aliens. Jag är lite hungrig. Jag har inte kommit så mycket längre än att ta mig upp ur sängen och slängt i mig morgonsnusen. Min mamma kom in någongång när jag sov, och sa något om pizza. Låter ytterst lockande må jag säga.

Jag måste vell passa på att säga GOD JUL till er alla ! Det sägs att det är julafton imorgon. Spännande ! Kanske läge att slå in julklapparna man införskaffat sig.

Nu ska jag iaf traska ut mot köket för att se vad kylskåpet har att erbjuda mig denna dag.


Ser tillbaks på alla vägar som jag har vandrat i mitt liv, kanske har sladdat av någon gång, men aldrig tappat mitt driv...
Hur än jag mår idag, så står jag kvar, har aldrig ramlat, för jag är fast i det här, min egen kärleksaffär...


Tack för mig...

Kommentarer
Postat av: Linda

Javisst är det typiskt ! Men jag är konstigt nog alltid sjuk runt denna tid på året, haft influensa många nyårsaftonar t.ex. :@

2008-12-23 @ 16:00:42
URL: http://liinndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0