Äntligen !


En nyvaken Adam Tensta...




Yes, Äntligen helg !

Nu sitter man i plugget och väntar på att bussen ska gå. Vi slutade tidigare idag eftersom vi var så få på sista lektionen. Eller, vi har varit 5st i klassen fram tills sista lektionen, sen vart vi 3st. Stor klass kan man säga. Annars så har det vart en ganska chill dag idag också. Vi fick bevittna lucia idag på skolan idag också. Musiklinjen som stog för det. Dom va faktiskt rätt duktiga. Nu är inte luciasånger direkt min typ av musik att lyssna på, men dom skötte deras grej galant.

Ikväll då ? Jadu, inte en aning ännu. Det lät som att Lollo hade någonting i gärningen. Så blir nog att hänga i gäng med henne.

Men imorrn, då ni grabbar ! Då blir det drag för hela stora slanten vill jag lova. The Bangerz Hits The Streets Again ! Och denna gång utan nåd ! Som sagt, My homie Adam kommer till "stället" imorrn, så vi ska dit för att checka hans perfomance. Jag ringde och snackade med han som äger "stället" och han sa att det kommer bli riktigt mycket folk, och bra drag. Så det kommer nog bli underbart. Dessutom är det bror som står för kalaset imorrn. Jag har en typ av känsla av hur detta kommer sluta imorrn. Jag och bror har ju alltid sjukt kul när vi är ute tillsamans, men på något sätt lyckas vi alltid göra bra mycket äventyr av det  hela. Denna gång kanske han inte raggar upp en 40 taggare, utan håller sig till sin åldersklass. Jag är riktigt peppad inför morgondagen. Det va ett par veckor sen jag och bror va ute och härjade. Rätt lustigt igentligen, för bara 2 år sen så avskydde vi nästan varandra, och idag går vi hur bra som helst ihop. Han är inte så mongo som jag alltid fått för mig genom dessa år. En riktigt festprisse må jag säga.

Nu har bror fått alldeles för många rader i rampljuset, vill ju inte att han ska få storhetsvansinne. Haha, vilket passande ord på min bror.

Nu ska jag glida vidare för diverse sysselsättningar.


Tack för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0