Älskade Mornar...



Visst kan man bara inte sluta älska tidiga mornar. Man känner sig som en blandning av ett offer till en påkörd Greyhound buss och en konflikträdd tegelsten.

Jag såg också att det snöar ute idag, underbart. Faktiskt inte, snö = Kyla och Jag + Kyla = Inge bra. Jag vill till ett varmt land, där solen ständigt skiner. Där man kan ligga på stranden och vara så glad att man faktiskt ler när en 60+ går förbi topless.

Men nu måste jag sluta drömma, och börja ta mig ut i snövädret. Skolan kallar. Efter plugget kanske man ska gå en vända på stadens gator med Loow för undersökning av julklappar. Annar skulle vi städa hennes bil. De visar sig vilket det blir. Jag måste gå nu i vilketfall.



Tack för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0