Nattuggla !


Klockan har passerat 06 ticket, hon är snart 06:30 tom. Jag och Marcus har vart uppe hela natten. Vi har inte gjort speciellt mycket. Suttit framför burken, kollat tv, vart och käkat och annat löst skit. Tiden bara flyger iväg.

Milla, Lollo och Hanna va här tidigare idag. Lollo och Hanna hade med sig Zebb-O och Fitt-Britt. Och eftersom Zebb ska va så jävla cool, så pissade han i min hall. Inte nog med det, utan han drog en skvätt på min balkong också. Det är tacken man får för att släppa in Zebb-O. Men de lungt, jag är inte bitter. Jag hade ändå tänkt kissa på hans revir hos honom. Men nu när han faktiskt tog detta krig ett snäpp värre och faktiskt gjorde akt av sin plan, så tänker jag slutliggöra min avhandling. På ett väldigt bizzart och äckligt sätt för Mr. Zebb. Jag har nu planerat detta i detalj med UV-kartor och vapenlista. Så han bör vara beredd och redo att dra vapen. Jag säger bara: Ta fram runkpappret, FÖR HÄR KOMMER JAG ZEBB !!!

Om nån annan känner för att komma och rasta sina hundar hos mig, så vänligen ta en kölapp utanför dörren och vänligen vänta på er tur.

Nå, jag tror jag börjar känna mig hungrig. Och eftersom jag inte har nått att käka, så tror jag att jag ska gå lägga mig för att slippa denna jobbiga hungerkänsla. Kanske vaknar upp bajsnödig istället.

Jag hade nog tänkt att åka ut till kårsta för att hämta min kamera. Jag har juh lite bilder från USA resan jag måste lägga över och dela med mig av. Men jag får inte tag på min mamma så hon kan komma och hämta mig. Jag sitter typ fast i Brickebacken. Men de lungt, trivs i ghettot där jag stroll´ar in da hood med mina ghetto homies. Vi brukar tända eld i tunnor och alla står som en rund ring runt tunnan och värmer våra händer som är klädda med sönderklippta handskar. Vi har också en stor gammal stereo som står och pumpar gammla hits med Dr. Dre från den tiden han va med i NWA och kickade det med Ice Cube. Ibland robbar vi nån stackars ghetto kärring och köper crack för pengarna. Sen när vi är trötta och det är läggdax så går vi och lägger oss i våra pappkartonger. Jag har fixat en ny dock som alla vi komma in i. Jag hooka upp med lite kontakter, och fick en kartong som varit till en 52" plasma TV. Stor som fan är den. De funkar att vara 2 i den, bara inte Fat-Mack som han kallas kommer.

Jag borde nog göra en film av mina livliga fantasier. Men istället så slänger jag bara ut dom i bloggvärlden och låter mina hollywood chanser fara ut bland alla ettor och nollor i denna digitala matrix värld, som också är fylld av nyfikna blogg törstiga läsare som sitter bakom sin skärm och håller koll på folks liv så att dom har nått att döma personer efter, nått att kunna slå dessa öppensinnade bloggare på fingrarna och lära dom mellan rätt och fel. Är det därför DU läser min blogg ? För att kunna spekulera om vad som pågår i mitt liv just idag ? För att kunna bedömma om jag gjort rätt ? För att kunna sedan klandra mig för något jag inte borde ha gjort ? Eller är du bara nyfiken och tycker det helt enkelt är intressant ?

Man får dock inte glömma bort att det är två sidor av det hela. Varför bloggar jag ? Jag kan juh med helt ärligt säga att jag inte anser att mitt liv är såpass intressant att jag känner mig tvingad till att blogga för att visa folk hur kul och spännande liv jag har, får så är det juh faktiskt inte. Men varför då ? Är det en form av egen terapi man utför när man bloggar ? Folk kanske bloggar för att dom har dåligt minne, och använder bloggen som nån typ av "kom-ihåg" lapp. För att man enkelt ska kunna gå tillbaka och läsa hur man spenderade sin förra tisdag. Vad vet jag. Personligen finner jag nån typ av roanda känsla av att skriva. Det behöver inte just vara att skriva blogg. Men jag vet att om jag skulle greppa penna och papper och börja kluddra ner massa saker, så skulle jag nog själv inte se vad det faktiskt stog på pappret. Så möjligheten att kunna skriva av mig med ett tangentbord är ett mer passande alternativ för mig. Dessutom så får ni alla nått att lugna erat behov att leva i någon annans skor för ett par korta minuter, för att sedan tänka er i olika situationer och bilda egna uppfattningar och bilder. Så svälj mina ord, smaka på mina tankar och om dom är för äckliga så spotta dom tillbaka på mig.

Nåväl, nog om filosofi prat. Nu ska jag kolla om Marcus lever, och gör han detta så ska jag hitta på något så han önskar att han va död. Och är situationen viceversa så ska jag hitta på något så att han vaknar till liv.


Tack för mig...




Denna blogg sponsrades av: Nikotin och hudsalva

Kommentarer
Postat av: LowLow

Hahaha, jag älskar zebb!

2008-08-14 @ 15:06:03
URL: http://lougra.blogg.se/
Postat av: jenny

kommer nog aldrig säga det för många gånger..du är inte frisk

2008-08-14 @ 21:46:36
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0