Fredag !



Friday bloody friday... igentligen är det bloody sunday, men det är bara om man är U2.. villket jag inte är.

Japps, det är sant. Nu blommar det i blodet för den härliga svenska alkoholism. Får juh inte dricka på veckorna, men på helgerna då får man man bli klapp. Så är det.

Själv har jag inte gjort speciellt mycket av denna dag. Jag har nyligen stigit upp. Så det bästa jag har åstakommit är nog att pissa. Mycket mer närmare än vettigt kommer jag nog inte just nu. Men det nalkas nog att följa med bror på stan för att inhandla diverse ljudkablar till brorsans nya hemmabiosystem.

Som sagt ovan är juh fredagen dagen att förtära alkohol. Att detta händer för min del ikväll är nog en mindre risk. Jag känner mig ännu inte allt för kry. Eller, jag känner mig frisk. Men ändå inte. Jag känner mig typ som man gör precis innna man blir sjuk. Seg i kroppen, lite ont i skallen, ont i halsen , inte fått erektion på jag vet inte hur många timmar... (oops, skrev jag de där ?)

I villket fall, de kanske bara blir att chilla hos bror och kolla på film på en jävla 90" duk. De helt sjukt. Vi kollade lite igår, fyfan va härligt det är alltså. Jag väntar bara tills han slår på p-rullen. Haha, värsta är att om man sitter och drar en hand-tralla till det där, sen helt plötsligt "Var det han eller jag som kom !?".  Men igentligen låter det inte så lockande, typ om man ska dra över en polare "Häng med hem till mig, kolla på porr på 90". Brudarna har f*ttor stora som pizzor (ja, inbakade isf)" ja ni fattar...

Såå, som sagt kanske de blir lite film hos bror ikväll. Hur NI andra kom in på det där snusket, det vet jag inte riktigt. Jag känner mig hungrig tror jag. Men samtidigt vill jag ha en snus. Hmms, jobbigt dilemma va.

Aja, nog för mig. Jag måste äta, snusa, duscha och sen tänka.




Tack för mig...




Dagens IRC citat:

<Super_Hassel> Hmm satt o runka med stängda ögon. Sen när jag öppna dom så stog det en bricka med oboy och mackor framför datorn :s




Denna blogg var sponsrad av: Inbakade pizzor och dukar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0